Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
EDNDURORACE

motocykle i samochody

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich miłośników dwóch kółek jak i miłośników aut... piszcie jakie macie maszynki,jakie chcecie mieć i co wam sie podoba w nich... zapraszam wszystkich do pisania :-D Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ojjjj... bardzo chciałabym mieć honde CBR 600cc najlepiej rocznik 2003 czarno-białą mmmm.... jak ja patrze na ten moj pulpit to sie rozpływam hihihii :D

~~$^^..:: uwierz w miłość a poznasz co to ból::..^^$~~



http://s8.metaldamage.onet.pl/c.php?uid=151024

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a masz jakis motorek obecnie???

[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 22 Październik 07, 21:10[/i] ][/size]
czemu w tym pokoju nikt nie pisze... nie lubicie samochodów motocykli itp...????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmmm aktualnie nic nie mam niestety :(
teraz robie prawo jazdy na samochodzik :P:P jak mu sie uda zarobic na te moje marzenie to zrobie sobie prawko na motocykl ;):D

~~$^^..:: uwierz w miłość a poznasz co to ból::..^^$~~



http://s8.metaldamage.onet.pl/c.php?uid=151024

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hehe ;) no to niedługo ;) zycze powiodzenia ;) a jezdzisz czyms teraz skoro masz A1 ?? :D

~~$^^..:: uwierz w miłość a poznasz co to ból::..^^$~~



http://s8.metaldamage.onet.pl/c.php?uid=151024

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hehe nie martw sie ;) pewnie i tak jezdzisz czyms wiekszym na nielegalu co?? hehe :P dasz rade wytrzymasz jeszcze w sumie tylko kilka miesiecy ;)

~~$^^..:: uwierz w miłość a poznasz co to ból::..^^$~~



http://s8.metaldamage.onet.pl/c.php?uid=151024

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Obecnie: poczciwa Vectra i niemoge na nia narzekac. Pali malo i wszedzie mnie dowiozla bez wiekszych problemow.
Marzenie: Nissan Skyline r34.
Zmiana: Niedlugo w moim garazyku ma stanac Mitsubishi Eclipse II :-D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widzę że spoko furki macie... ja teraz tylko muszę prawko zrobić i będę myślał nad autem albo kupie jakąś audice a3 albo będę miał golfa 4 ojca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tez chce miec samochod :P:P ale najpierw trzeba zdobyc prawko :D

~~$^^..:: uwierz w miłość a poznasz co to ból::..^^$~~



http://s8.metaldamage.onet.pl/c.php?uid=151024

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no własnie.. ale ja tam duzo znam osob kore tak robia :P hehe ale ja wole nie ryzykowac mam nadzieje ze za dwa miesiace juz bede miec ale co to bedzie tego nie wiem :D

~~$^^..:: uwierz w miłość a poznasz co to ból::..^^$~~



http://s8.metaldamage.onet.pl/c.php?uid=151024

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uuuu troszke długo :P ale szybko minie zobaczysz :P

~~$^^..:: uwierz w miłość a poznasz co to ból::..^^$~~



http://s8.metaldamage.onet.pl/c.php?uid=151024

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no mam nadzieje...dzisiaj wracałem przez miasto do domu jak nigdy i piękne widoki ... chłopaki motorkami latają, to pocina jak nie wiem co a potem zwalnia i w pion... no normalnie widoczki super ... a jeszcze ta jego maszyna <YAMAHA R1> cacuszko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja marzę o Hondzie Civic V :ulovam:

Wersja Optymistyczna - 160KM

Wersja Realna - 1.5 - 105KM :mrgreen: Nawet wolał bym taką 1.5 bo mniej pali a nie mamy takich dróg gdzie można wykorzystać te 160KM pod maską...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z ostatnich cacek - Ford Kuga.. cudna fura.. o_O
[i do tego jakiś lowrider i quad oczywiście i będzie wsio <; ]

[center][url=http://www.fundacja-ast.pl/][img]http://www.fundacja-ast.pl/images/stories/inne/bannerAST3.jpg[/img][/url][/center]


http://www.martajarmula.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie mam żadnej a chciałbym mieć jakąś Hondę CIVIC

LECH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
osobiscie nie mam jeszcze prawka ale gdy zrobie to ojciec da mi audi a4 2,5 tdi v6 150KM foto:
http://images29.fotosik.pl/60/ae903e53ef1a1af9.jpg

na poczatku dodajcie www bo na razie nie moge wklejac linkow ;p
Edytowane przez Gość

[center][img]http://images25.fotosik.pl/14/36827f327fd61a41.jpg[/img][/center]

[center][size=1][color=red]

My LifeStyle is HardStyle ^^,[/color]
[/size]
[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Demon Hunter"]audi a4 2,5 tdi v6 150KM[/quote] Strasznie mi się ta audica podoba, ale jak A4 to tylko kombi...

Chłopie, Ty się tą furką zabijesz.... :mrgreen:
Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...