Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Qmac

Cześć wam wszystkim jestem Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Mam na imię Marcin...
Jestem człowiekiem nie zbyt inteligentnym, zwłaszcza iż jestem złym uczniem...
Do nauki podchodzę z zaangażowaniem mniejszym niż 0, powody są proste... Taki jak ja nic nie kapuje...
Sam o sobie mogę nie dużo napisać, z względów na to iż opisywać samego siebie nie jest tak łatwo...
Nie znoszę ludzi chamskich, wywyższających się lub bez poczucia humoru...
Moim zdaniem człowiek powinien być szczęśliwy pod każdym względem...
Jestem osobą wrażliwą jeżeli chodzi o uczucia, lecz nie powiedział bym wcale że nie zwariowaną...
Często chodzą mi po głowie myśli szalone, nie chodzi tu o jakąś śmierć czy też zbrodnię w postaci samobójstwa...
Chodzi mi o to że do głowy trafiają mi pomysły zwariowane na przykład stworzyć jakiś film, postarać się coś zaśpiewać i tym podobne...
W prawdzie jestem osobą kontrowersyjną, kłótnie się zdarzają nawet mi...
Nie lubię jak ktoś mi dogaduje lub znęca się nad innymi, nie rozumie czy to ludziom sprawia przyjemność czy też może czują się lepsi od innych ?
Nie lubię również osób przechwalających się, przeważnie są nimi osoby bogate...
Są oni bogate bo rodzice ich mieli szczęście w życiu i udało im się coś osiągnąć, zaś młode pokolenie to wykorzystuje i poniża biedniejszych...
Nie jestem ani bogaty ani biedny, jestem osobą której starcza na podstawowe rzeczy na przykład na wydatki, jedzenie...
Obecnie jestem na utrzymaniu rodziców, gdyż uczę się...
Jeżeli chodzi o zalety, to brak mi ich...
Jestem osobą wstydliwą, nawet jeżeli chciałbym pomóc, przytulić kogoś, podać rękę, to i tak się zawstydzę lecz tego nie powiem nikomu...