Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
kuriaki

Czy lubicie oglądać horrory?

<t>Czy odczuwasz uczucie strachu oglądając horrory?</t>  

42 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy odczuwasz uczucie strachu oglądając horrory?

    • 5
    • 20
    • 13
    • 2
    • 2


Rekomendowane odpowiedzi

[size=18]
[center][b]Jak w pytaniu - czy lubicie oglądać horrory?? Proszę o uzasadnienia i przykłady. [/b][/center]

[/size]

[center][img]http://www.skole.trondheim.kommune.no/rosten/blodsband/dl/Horror.jpg[/img][/center]
Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja lubie oglądać horrory bo jest w nich dużo zagadek lub nie spodziewaniach rzeczy i nie wiadomo co się wydarzy
co nagle wyskoczy nie wiadomo skąd
adrenalina
i emocje biorą górę
Edytowane przez Gość

[color=yellow][b]Tylko ?ycie po?wi?cone innym warte jest prze?ycia.[/b][/color][/shadow][shadow=green] Zosta?am sprowadzona na z?a drog?, ale bli?ej mi do dobra ni? z?a.[/shadow] http://kagarolinka.wrzuta.pl/audio/kULpkkNtIp/friends-naucze_cie_zyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie lubie...
dlaczego
bo to nie na moje slabe nerwy

[img]http://www.suwaczek.pl/cache/87cf95b529.png[/img]



i kocham coraz bardziej:*

[img]http://kobietaintymnie.pl/suwaczek/cache/7618c6bf.gif[/img]

Kochamy Cie nasz Aniołku:*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie lubie ogladac, to nie na moje nerwy. A jak juz ogladam to przez pol filmu zakrywam oczy i pytam sie do okola co sie dzieje w filmie :P :oops:

[size=1]ZGA? ?WIAT?O ?WIE? PRZYK?ADEM [b]ZGA? ?WIAT?O ?WIE? PRZYK?ADEM[/b] ZGA? ?WIAT?O ?WIE? PRZYK?ADEM ZGA? ?WIAT?O ?WIE? PRZYK?ADEM ZGA? ?WIAT?O ?WIE? PRZYK?ADEM [b]ZGA? ?WIAT?O[/b] ?WIE? PRZYK?ADEM [/size]

[b]ZGA? ?WIAT?O ?WIE? PRZYK?ADEM! [/b]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja za bardzo przeżywam każdy film, piosenkę czy wiersz. Przeżywam każdym zmysłem, dlatego zawsze boję się, nawet oglądając horror w dzień z grupą osób :-(

Daję się nawet nabierać na te żarciki zamieszczane przez kuryiaki 'ego. Ech.

Śmieszył mnie tylko jeden horror - zabijał potwór złożony ze śmieci. Zabawa była przednia.

Miau - to fakt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lubię horrory .. nawet bardzo
lubię się bać i zakrywać kołdrą ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uwielbiam ogladac horrory :D:D predzej sie z nich smieje bo czesto sa przewiduwalne ale zdarzaja sie takie ze naprawde przechodza dreszcze ;) po prostu lubie sie bac ;)

~~$^^..:: uwierz w miłość a poznasz co to ból::..^^$~~



http://s8.metaldamage.onet.pl/c.php?uid=151024

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Średnio lubię horrory... Już bardziej boję się historii z zagubionymi duszami, opętaniem, egzorcyzmami itd niż jakichś masakr gdzie krew się leje itd. To jest chore i to mnie raczej śmieszy niż straszy. Oglądając egzorcystę sam w domu późnym wieczorem/wczesną nocą czułem sie nieswojo. Polecam :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uwwwielbiam oglądać horrory :D:D
ale ostatnio nieźle sie nastrachłam gdy oglądałam film pt wzgórza mają oczy 2 :lol2:
polecam wart OBEJRZEĆ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="xXBeatkaXx"]pt wzgórza mają oczy 2[/quote] dobry film już go oglądałam miałam dreszcze jak go oglądałam
,ale przetrwałam do końca .a tak pyzatym dobry film tez polecam

[color=yellow][b]Tylko ?ycie po?wi?cone innym warte jest prze?ycia.[/b][/color][/shadow][shadow=green] Zosta?am sprowadzona na z?a drog?, ale bli?ej mi do dobra ni? z?a.[/shadow] http://kagarolinka.wrzuta.pl/audio/kULpkkNtIp/friends-naucze_cie_zyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="monia7367"]miałam dreszcze jak go oglądałam [/quote] mnie aż wykreciło w dwóch momentach :
gdy TO COŚ mu rękę odcięło,
i jak ta sama postać ( nie będę sie brzydko wyrażać )
próbowała powiększyć rodzinkę
fuuu to było obleśne :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kocham horrory mimo iz sie boje :D ale te emocje... adrenalinka strach 8-) krew,pot,i łzy... przerazenie innych ludzi , ich strach i ból :D :lol: wiecej juz nie będe pisać bo jeszcze se cos pomyślicie ze jakas nie teges xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="xXBeatkaXx"]wzgórza mają oczy 2 :lol2:[/quote] Moim zdaniem zbytnio naciagany, ujdzie, ale jedynka byla juz duzo lepsza. Tak samo jako w Złym zakrecie (aka Droga bez powrotu).

Uwielbiam horrory, zwlaszcza te z motywami religijnymi czy psychologicznymi tj, Egzorcyzmy emily Rose, czy nowa wersja egzorcysty. Za krwawymi rzezniami mniej przepadam bo w wiekszosci przypadkow sa to marne kina dla amerykanow, ale znajda sie i tez smaczki tj. Horyzont zdarzen czy Wladca snow. Ogolnie lubie tez stare horrory, maja nieraz lepszy klimat od tych nowosci z hollywodu. A dlaczego lubie to ogladac, hmmm, po prostu taki juz jestem, lubie chyba mocne wrazenia :-).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Freq"]Droga bez powrotu[/quote] Mam ten film chyba na dvd. Niezłe sytuacje w lasach choć szczerze to niektóre ujęcia są niechlujnie sklecone - ma się wrażenie jakby np przed ucieczką z domu mutantów aktorzy poszli na kawę i pączki, wrócili i dopiero co ocierając buźkę udawali wystraszonych... To psuje obraz choć ogólnie film znośny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardzo lubie ogladac horrory, mimo iz wiem ze bede potem sie bala zasnac xD ahh ta adrenalinka :D z horrorow fajny jest Omen i Shutter napewno ogladaliscie :P

Kobieta łatwiej przyzna, że nie ma racji, gdy ma rację, niż gdy jej nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Freq"]Moim zdaniem zbytnio naciagany, ujdzie, ale jedynka byla juz duzo lepsza. [/quote] ale jednak ma w sobie to coś co zachęca ludzi do oglądania...
pierwsza część osobiście to sie nie podobała,
a w 2 podobały mi sie tylko dwie akcje, nic poza tym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lubie ogladac horrory, a czy sie boje? napewno czegos sie boje jak sa horrory na faktach...

LECH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Freq"]xXBeatkaXx napisał/a
wzgórza mają oczy 2 :lol2:


Moim zdaniem zbytnio naciagany, ujdzie, ale jedynka byla juz duzo lepsza.[/quote]
zgadzam sie.. przy jedynce fajnie sie gryzło paluchy :P dwójka była mniej ciekawa...

co do horrorow.. polecam Krwawe świeta (Black Christmas), Hotel Śmierci i Tunel Śmierci..
2 pierwsze filmy dosyć mocne.. 3 wart obejrzenia ;) co do horrorów.. Oglądamy z mężem przynajmiej 3 w tygodniu.. w naszej filmotece przewage maja własnie takie filmy.. ;] Teściowa zawsze na nas krzyczy ze mamy nie oglądać takich rzeczy ;P ale cóz. Uwielbiamy.. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Krwawe swieta tak, zas Hotel Śmierci i Tunel Śmierci to dla mnie wielkie nieporozumienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Freq"]Hotel Śmierci i Tunel Śmierci to dla mnie wielkie nieporozumienie.[/quote] ludzie lubia rózne horrory.. polecam te mniej krwawe.. :) dla tych ktorzy za takowymi nie przepadaja :) Tunel śmierci jest bardziej psychologicznym filmem tak jak cela z Jeniffer Lopez.. :) dla mnie dobre horrory to "Piatek 13-tego" "Koszmar z ulicy wiązów".. te nowe to tylko prześciganie sie w tym kto zrobi wiekszą chałę.. ale jednak niektóre z nich da sie oglądać.. ;] Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lubie ogladac horrory z szczegolnie z ukochana osoba do ktorej mozna sie przytulic :mrgreen: Polecam rowniez wszystkim maratony horrorow;]

''..czy wiesz, że każdy nasz czyn ma ogromny wpływ na świat..?'' Magik [*]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja wam powiem, że najlepszym filmem na jaki można wziąść kobiete jest własnie horror :hyhy:
Nie tam jakieś romansidło, blee.
:-)

[i]"Nadepni?ty robak kurczy si?. Post?puje roztropnie. Przez to zmniejsza prawdopodobie?stwo, ?e ponownie zostanie nadepni?ty. W j?zyku moralno?ci: pokora."[/i]



Friedrich Nietzsche

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daelan - bo jak się boi, to się przytula? :-)

A propos randek w kinie - jak dla mnie bezsnadziejny pomysł. ;-)

Miau - to fakt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Catwoman"]Daelan - bo jak się boi, to się przytula? :-) [/quote] międzyinnymi :hyhy: [quote="Catwoman"] A propos randek w kinie - jak dla mnie bezsnadziejny pomysł. ;-)[/quote] popieram. Jak tu sie bliżej poznać w takich warunkach...

[i]"Nadepni?ty robak kurczy si?. Post?puje roztropnie. Przez to zmniejsza prawdopodobie?stwo, ?e ponownie zostanie nadepni?ty. W j?zyku moralno?ci: pokora."[/i]



Friedrich Nietzsche

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Daelan"]Jak tu sie bliżej poznać w takich warunkach...[/quote] No oczywiscie w sposob blizej kontaktowy :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...