Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Freq

Co to znaczy, że nauczyciel jest przystojny?

Rekomendowane odpowiedzi

Co to znaczy, że nauczyciel jest przystojny?, czyli uczniowski wywiad.
[center][youtube]http://www.youtube.com/watch/v/w8K5mLsUNVY[/youtube][/center]
Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powinien wyglądać , Jak James Bond , jak aktor z brazilijskiej telenoweli , mieć niebieskie oczy, mieć 183 cm wzrostu i być duży w barach , dzieci to dopiero mają wyobraźnię .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W sumie prawdą jest, że uczennice najczęściej kochają się w wuefistach i księżach ;-)

Rozwaliły mnie te dwumetrowe bary :lol:

Miau - to fakt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
noco ty kces.. ja mam fajnego praktykanta od w=fu :oops: :oops: tzn od tyłu mniami wyglada w dresie .. :-P od przodu nie patrze ., bo ma zone i bejbiska w drodze ;) a jest tylko 2 lata starszy ode mnie ...

[color=violet]"Co mi zrobisz jak mnie z?apiesz, b?de dzi? niegrzeczna..."

[b]DiGi[/b][img]http://s.fotka.pl/img/forum/em/zakochany.gif[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aaajj.....wielki szok :mrgreen: :mrgreen:

to material z mojego ogolniaka...
znam te osoby :mrgreen: :mrgreen:
to rocznik 88 :-P

nawet nie wiedzialam ze cos takiego na necie jest :-P

[img]http://www.suwaczek.pl/cache/87cf95b529.png[/img]



i kocham coraz bardziej:*

[img]http://kobietaintymnie.pl/suwaczek/cache/7618c6bf.gif[/img]

Kochamy Cie nasz Aniołku:*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ech ta brunetka pod koniec widać, że marzy o takim... hehe :-) Dzieciaki dzieciaki, zalewę tylko zrobili z tematu hehe :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmmm skoro tak miałby wygladać przystojny nauczyciel , to jak według nich miałby wyglądać pzystojny wymarzony partner . A druga sprawa to taka że chyba w życiu nie widziałem człowieka spełniającego takie wymogi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale wydaje mi się że jak takie uczennice mają takiego "przystojnego" nauczyciela to mają i zatem spore trudności ze skupieniem uwagi na temacie zajęć...


Ja jak miałem taką super praktykantke od biologii to też po wyjściu z klasy nie wiedziałem jaki był temat lekcji a o jej treści to już nie wspomnę 8-) 8-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
heheh ale zauwazcie ze kazda mowi ze powinien byc brunetem hehe :D lol ale nie no smieszne wypowiedzi naprawde :D

~~$^^..:: uwierz w miłość a poznasz co to ból::..^^$~~



http://s8.metaldamage.onet.pl/c.php?uid=151024

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mieliśmy w podstawówce pana od Wosu, wszystkie się za nim oglądałyśmy jak szedł korytarzem, przekomicznie to wyglądało.
W szkole średniej brak
Na studiach dwóch: powszechna historia Polski i prawo karne skarbowe

tekst z filmu: 183 cm wzrostu :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szukajcie a znajdziecie :mrgreen:
Moim zdaniem nie ma przystojnych nauczycieli :mrgreen:
Ach dzieciaczki z szkolnych ławek chcą księcia z bajki by uczył :aloha:

LECH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Carlito"]Moim zdaniem nie ma przystojnych nauczycieli :mrgreen: [/quote] boś facet ;p
oj zdarzają się (: ja wprawdzie nie z tych, które się uganiają za tym co nieosiągalne [czyt. nauczyciele, aktorzy, piosenkarze i inni tacy], ale w LO np było takich ze dwóch co najmniej (;

[center][url=http://www.fundacja-ast.pl/][img]http://www.fundacja-ast.pl/images/stories/inne/bannerAST3.jpg[/img][/url][/center]


http://www.martajarmula.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Carlito"]Moim zdaniem nie ma przystojnych nauczycieli :mrgreen:[/quote]
Oj mylisz się. W LO uczył mnie fantastyczny matematyk. Fakt że mógł być moim ojcem, ale był przystojny jak cholera :mrgreen: Nie było dziewczyny która by do niego nie wzdychała, ale cóż on takie siksy jak my traktował z góry :-P a jak zauważył błyszczące oczka to w sekundzie taką pannę przywracał do porządku :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Są przystojni nauczyciele ,przykład - facet od gejgry, znaczy się gegry, z mojej szkoły.Jest naprawdę przystojny, a wszystkie dziewczęta do niego no poza mną ja go nie cierpię , z wzajemnością, :evil: co niestety odbija się na moich ocenach. Ma żonę nad czym większość ubolewa. No jest jeszcze facet od wf-u, ale to inna historia.

...Bez wiary potykamy si? o ?d?b?o s?omy, z wiar? przenosimy g?ry... Soren Kierkegaard

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niektóre wypowiedzi uczniów mnie rozbroiły, większość uczennic z tego filmu ma bardzo bujną wyobraźnię, no i w większości wypowiedzi pojawia się słowo "brunet" xP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Catwoman"]najczęściej kochają się w wuefistach i księżach ;-)[/quote]
wfista - -bo nieźle zbudowany,a księża - bo zakazany owoc smakuje najlepiej :>

u mnie jest boski fizyk :aniolek2: mam nadzieję,że będę miała z nim w końcu fizykę :D

skrzywdzona kobieta ma najsilniejsz? moc niszczenia. wszystkiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
He, he xD Niektóre wypowiedzi były śmieszne, dajmy na to: powinien mieć 183cm xD
Patrzcie jaka niesamowita dokładność jakby z centymetrem latała i mierzyła czy to przystojniak :lol:
No i, jak wspomniano, dużo tego: brunet :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...