Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
nookie0

Problemy z pieniędzmi na studiach , a podjęcie jakiś kroków?

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie !

Chciałbym się podzielić moimi problemami a także zapytać was o radę.

A wiec jestem studentem niezbyt zamożnym ale honorowym, mieszkam z dala
od domu w akademiku... Niestety ostatnimi czasy co raz częściej brakuje
mi kasy na podstawowe wydatki związane z uczelnią czy życiem
"studenckim" nie tylko o picie chodzi !

Ostatnio wpadłem na pomysł poratowania się jakimś kredytem, albo
pożyczką ale czy to ma sens? Niby mam teraz większe wydatki takie jak
naprawa komputera ( bez którego nie dam rady dalej studiować ) czy
chociażby ubranie się na zimę.. Ciężko znaleźć też pracę na moim
kierunku ponieważ jest bardzo dużo nauki.

Pytanie czy jako student dostanę kredyt w normalnym banku ? Nie mam
przecież żadnej historii wpłat czy BIK. Chwilówki to chyba zbyt grząski
temat ?

Proszę o radę, dziękuje Tomek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
;-) Wszystko fajnie i nawet brzmi to zachecajaco .
Ale jak przychodzi juz do konkretow to wtedy okazuje sie , ze taka ofertowa ,,zachetka,, jest wielkim picem na wodzie.
Powiem tylko, ze tak naprawde ktos kto jest w BIK na 99,999% nigdzie nie dostanie ,,oferty,, .
Czasami zastanawiam sie po co tak maci sie tym biednym dluznikom w glowach i mami sie ich kolejnymi ,,pustymi,, ofertami, skoro i tak z tego nic najczesciej nie wychodzi. ;-)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
A nie lepiej pomyslec o jakiejs pracy dorywczej? Wiem ze to nie zalatwia w pelni problemu.Ale chyba to lepsze, niz pakowanie sie w kolejny problem.Bo jakby tego nie brac, taki kredcik tez bd trzeba splacic.I problem bd nadal.A skoro teraz kaski juz brakuje to pozniej tez nie wiadomo jak bd.
Przemysl to :)

~ Słodkie życie...słono kosztuje~

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi