Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Darcia

Kolejny powrót. Tym razem na stałe...może

Rekomendowane odpowiedzi

Cholera jasna, za każdym razem, kiedy chcę tu wrócić na stałe, coś mi w tym przeszkadza. Niech mnie nikt nie bije za to, że przedstawiam się raz jeszcze. Takie tematy mi pomagają, czuję się zobowiązana zaglądać, bo mam 'coś swojego'.

No to ten. Daria mam na imię, lat 19. Urodziłam się i mieszkam w Gdańsku. Jestem po maturze, którą zdałam dosyć zadowalająco. Nie dostałam się na wymarzony kierunek studiów, który - co zrozumiałam po czasie - nie był wcale wymarzony. Nie dostałam się też na kierunek, który był moim planem awaryjnym. Skutkiem tego jest to, że poszłam gdziekolwiek, byleby iść. Obecnie studiuję coś, czego nienawidzę jak jasna cholera. W styczniu to rzucam - to już postanowione. Mam już nawet plan, co dalej, i choćby to miała być jedna z ostatnich rzeczy, którą w życiu zrobię - spełnię ten plan.
Tak poza tym, co robię. Siostrzeńca bawię, w lutym roczek skończy chłopak. Czytam dużo. I piszę, Boże, jak ja kocham pisać! A żeby było fajniej - połączyłam sobie pasję pisania z pasją czytania i tak oto powstał blog o literaturze, z którego jestem niesamowicie dumna. Czasami dostaję natchnienia i wtedy 'uczę się' na własną rękę języka hiszpańskiego, jednak przez brak konsekwencji i regularności w działaniu, prawdziwą nauką nazwać tego nie mogę.

Hmmm...nie za bardzo wiem, co mogłabym jeszcze o sobie powiedzieć, a co Was nie zanudzi, więc zadawajcie pytania, dobra? Odpowiem. Chyba, że będzie mi się wydawało, że przekraczacie granice mojej prywatności.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
:) Witaj Darcia, milo ze po prostu JESTES.
Niewazne ile razy wracasz ale najwazniejsze , ze znowu do nas trafilas.
Wobec tego ,,szalej ,, i ,,walcz,, w dyskusjach .
Fajnej zabawy w naszym towarzystwie. :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Hej.