Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Pinky

Diesel, benzyna czy gaz?

<t>diesel , benzyna czy gaz</t>  

5 użytkowników zagłosowało

  1. 1. diesel , benzyna czy gaz

    • 2
    • 1
    • 2


Rekomendowane odpowiedzi

Macie auta na gaz, rope czy benzyne?
Z wlasnego przemyslanego wyboru czy bylo wam to obojetne?

[b][size=6][color=#00FF00]Nie mówię by mówić, pytam jeśli nie rozumiem,

I nigdy nie odbieraj życzliwości jako słabość,

Tu wciąż to samo samotność doskwiera ludziom,

Leczą ją wódą, a każdy dzień w mieście jest próbą,

I to tu dom mam, mam moje serce..[/color]
[/size]
[/b]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam na gaz 8-)

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam silnik benzynowy , pomimo tego, ze drozej i mniej ekologicznie to nie zamienilabym na nic innego;)

[b][size=6][color=#00FF00]Nie mówię by mówić, pytam jeśli nie rozumiem,

I nigdy nie odbieraj życzliwości jako słabość,

Tu wciąż to samo samotność doskwiera ludziom,

Leczą ją wódą, a każdy dzień w mieście jest próbą,

I to tu dom mam, mam moje serce..[/color]
[/size]
[/b]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pinky: jak mniej ekologicznie?? Znacznei mniej trujesz środowisko naturalne niż to co jest montowane w traktorach i tirach czyli diesel.
Ja uznaję tylko silniki z zapłonem iskrowym czyli zasilane benzyną. Do tego musi się to wysoko kręcić i ogólnie być wściekłe.

Sowy nie są tym czym się wydają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczesniejsze auta mialam wszystko Diesel a teraz mam gaz

Idealnie nieidealna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="redorange666"]Pinky: jak mniej ekologicznie?? Znacznei mniej trujesz środowisko naturalne niż to co jest montowane w traktorach i tirach czyli diesel.
Ja uznaję tylko silniki z zapłonem iskrowym czyli zasilane benzyną. Do tego musi się to wysoko kręcić i ogólnie być wściekłe.[/quote]
Moze i masz racje:-)
Ja jestem kierowca poczatkujacym i silniczek 1.6 95KM mi starczy potem pomysle.

[b][size=6][color=#00FF00]Nie mówię by mówić, pytam jeśli nie rozumiem,

I nigdy nie odbieraj życzliwości jako słabość,

Tu wciąż to samo samotność doskwiera ludziom,

Leczą ją wódą, a każdy dzień w mieście jest próbą,

I to tu dom mam, mam moje serce..[/color]
[/size]
[/b]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam na gaz ale zmieniam na diesla. w sumie to co chce sobie strzelic bedzie mi palilo 4,2-4,5 (megane 1.5 2007r) wiec nie ma co marudzic a przyspieszenie powyzej 2k obrotow jest jak sie turbinka zalaczy ;p

Latem można iść na ryby albo popieprzyć. A zimą... Zimą ryby nie biorą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mercedes w gazie to prawie standart... porsche 911 w gazie to był szok. A widzialem takie połączenie.

-- 2 kwie 2013, o 12:49 --
[quote="Luulek"]ja mam na gaz ale zmieniam na diesla. w sumie to co chce sobie strzelic bedzie mi palilo 4,2-4,5 (megane 1.5 2007r) wiec nie ma co marudzic a przyspieszenie powyzej 2k obrotow jest jak sie turbinka zalaczy ;p[/quote] A to co zaoszczędzisz na paliwie (zakładając że pokonujesz rocznie minimum 35-40tyś km) to wyłożysz na późniejsze naprawy. Niestety współczesne diesle są dobre jak nabędzie się to jako fabrycznie nowe, w 4 lata zrobi około 200tyś km a później tego pozbędzie. Po tym przebiegu zaczynają się problemy i to spore. Najmniejszym problemem jest turbo które można zregenerować a dbając o nią można zrobić naprawdę wiele km. Listwa wtryskowa to droga zabawa nie wspomnę już o pompach wtryskowych. Do tego poziom skomplikowania tych silników jest koszmarny... a przez to że mają tak wysokie moce ze stosunkowo małych pojemności to ich trwałość bywa nawet mniejsza od trwałości benzyniaka. Cóż coś za coś.
Przyśpieszenie owszem pojawia się jak się turbina wkręci ale zakres użytkowych obrotów jest tak mały że wiecznie trzeba mieszać kistą. W sporcie krótkie przełożenia są wskazane bo się ma to napędzać ale w codziennym brykaniu to wolę mieć 5-6tyś użytecznych obrotów a nie góra 2.

Sowy nie są tym czym się wydają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="redorange666"]Pinky: jak mniej ekologicznie?? Znacznei mniej trujesz środowisko naturalne niż to co jest montowane w traktorach i tirach czyli diesel.
Ja uznaję tylko silniki z zapłonem iskrowym czyli zasilane benzyną. Do tego musi się to wysoko kręcić i ogólnie być wściekłe.[/quote]
To chyba z jakimś dojechanym silnikiem zdrowy diesel nie kopci spali są oczywiście bardziej widoczne jak u benzyn ki ale bez przesady.
Jak już mówić o ekologi to zapraszam na rower. Samochody są takie a nie inne i o ekologi będzie można gadać dopiero wtedy jak wymyśla samochody na wodę :D
Na dziś dzień wybrał bym i tak diesel :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sorry ale spaliny każdego diesla są znacznie bardziej toksyczne niż spaliny benzyny. Cząstki stałe powstają tylko w zasadzie w dieslu stąd próby dopalania ich poprzez egr lub inne filtry cząstek stałych. To co właśnie widać to nie dopalona sadza.
Poza tym era diesla dobiega ku końcowi. Jego dalszy rozwój jak na razie jest nie możliwy a silniki iskrowe wracają w wielkim stylu. Era turbo benzyn ogromnych mocy z bardzo małych pojemności nadchodzi. Ciekawe jak będzie wyglądał temat trwałości ale to okaże się w niedalekiej przyszłości.

Sowy nie są tym czym się wydają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój jest diesel, ale teraz zmienię auto i będzie na bank benzyna, a może nawet gaz, bo taniej.
Ps. fakt era diesla się troszkę już kończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lara: mądry wybór... tylko pamiętaj że japończyki nie tolerują gazu w większości przypadków

Sowy nie są tym czym się wydają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="redorange666"]tylko pamiętaj że japończyki nie tolerują gazu w większości przypadków[/quote] no co ty ja mam primere zagazowałem i dalej jest kop 8-) no tylko ja mam instalacje za 6 tys [quote="redorange666"]Cząstki stałe powstają tylko w zasadzie w dieslu stąd próby dopalania ich poprzez egr lub inne filtry cząstek stałych[/quote] no od tego np w ciężarówkach jest AdBlue

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie i zapewne tez masz lubryfikator. Najczęsciej zagazowanie japsa kończy się żarciem przez niego oleju. Pamiętam jak mój kolega zagazował P10-tkę i co się stało. :)

Owszem są ale i tak sa bardziej toksyczne niż pB i to się chyba nigdy nie zmieni.

Sowy nie są tym czym się wydają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="redorange666"]No właśnie i zapewne tez masz lubryfikator[/quote] tak no i u mnie był problem bo mam dwie turbiny praktycznie niespotykalny typ silnika

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o teraz ci nie powiem dokładnie nie zbaczajmy od tematu ;-)

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="towarzysz Stalin"]Mam benzynowego i na ropę. [/quote] [img]http://4.bp.blogspot.com/-FHjCpPXxiCU/TdqJt9jkSMI/AAAAAAAABqo/PGe8mnOWG54/s1600/Pinokio2.gif[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[b]redorange666[/b] wiem, że mądry wybór! Gaz i śmigasz do woli. :)
Aaa i następny automat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A może czwarte rozwiązanie czyli hybryda. Czyli trochę spalinowy, trochę elektryczny. Jak czytamy w [u]http://mototarget.pl/news,nowy_lexus_is___hybryda_premium_w_cenie_kombi_z_dieslem,16435.html[/u] - auto takie zapewnia spalanie na poziomie około 4l/100km oraz ponad 140 KM. A to za cenę kombi w dieslu czyli około 135 tys zł. Co sądzicie o takich hybrydach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja zwyczajowo jestem na nie. Nie wierzę w takie spalanie ponieważ te samochody są tak ciężkie że jest to wykonalne tylko podczas testów na hamowni lub przy bardzo specyicznych warunkach drogowych. Poza tym skomplikowanie tych aut jest potworne i każda usterka to naprawdę duży problem.
Poza tym gdzie fun prowadzenia samochodu??

Sowy nie są tym czym się wydają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...