Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Ogień Prawdy

Mój faworyt na papieża!

Rekomendowane odpowiedzi

Za jednym z blogów w temacie "Misie Kurialne" ciekawa sylwetka:

Misiowi faworyci: Mauro Piacenza :

[img]http://1.bp.blogspot.com/-avjIgWmQfSU/USIdF6-NfzI/AAAAAAAACM0/Kjk10Us_Ezk/s320/Piacenza.jpg[/img]

Kardynał Mauro Piacenza

(...)

Jako prefekt kard. Piacenza dał się poznać jako człowiek świadomy (i nie bojący się powiedzieć głośno!) przyczyn upadku wielu kapłanów oraz zdeterminowany, by być skutecznym w zapobieganiu tym upadkom. Nie tylko mówi, ale także bardzo konkretnie i długofalowo działa.

Dla niektórych ważną rekomendacją może być gorąca pochwała niektórych działań kardynała ze strony przełożonego generalnego FSSPX.

(...)

http://misiekurialne.blogspot.com/2013/02/misiowi-faworyci-mauro-piacenza.html

Panie Jezu Chryste ! Rozpal we mnie ogień!

[img]http://img193.imageshack.us/img193/5467/beznazwy2kopiaq.png[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja to bym chciala zeby papiezem zostal jakis murzyn i w sumie tylko po to zeby zobaczyc reakcje wszystkich eurokatolickich konserw : D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Woe is me"]A ja to bym chciala zeby papiezem zostal jakis murzyn i w sumie tylko po to zeby zobaczyc reakcje wszystkich eurokatolickich konserw : D[/quote] To jest pewne zaczeli by budować glinanki, bunkry itp i kupować masowo żarcie długoterminowe :D Bo przecie papież murzynem to koniec świata ! :D

[b][size=6][color=#00FF00]Nie mówię by mówić, pytam jeśli nie rozumiem,

I nigdy nie odbieraj życzliwości jako słabość,

Tu wciąż to samo samotność doskwiera ludziom,

Leczą ją wódą, a każdy dzień w mieście jest próbą,

I to tu dom mam, mam moje serce..[/color]
[/size]
[/b]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:) A to dobre. Jak dla mnie to najczarniejszy scenariusz.
Wypada tylko dodac , ze wszystko w rekach opatrznosci boskiej. ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Woe is me"]A ja to bym chciala zeby papiezem zostal jakis murzyn i w sumie tylko po to zeby zobaczyc reakcje wszystkich eurokatolickich konserw : D[/quote] A ja bym chętnie zobaczyła reakcję wojujących ateistów i wszystkich atakujących kościół oraz chrześcijan na reakcję "eurokatolickich konserw". ;-)
Myślę, że byś się zdziwiła 8-)

Ja problemu z tym nie mam. :evil:
Będzie czarnoskóry papież który będzie przewodził KK tak jak każdy inny. -.-

Ale chcieć to nie znaczy to dostać. Wszystko w rękach Ducha Świętego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Kika666"]:) A to dobre. Jak dla mnie to najczarniejszy scenariusz.[/quote] nie wiem czy gra slow zamierzona, ale az sie usmiechlam : D
[quote="mantra"][quote="Woe is me"]A ja to bym chciala zeby papiezem zostal jakis murzyn i w sumie tylko po to zeby zobaczyc reakcje wszystkich eurokatolickich konserw : D[/quote] A ja bym chętnie zobaczyła reakcję wojujących ateistów i wszystkich atakujących kościół oraz chrześcijan na reakcję "eurokatolickich konserw". [/quote] A jakiej niby reakcji oczekujesz? Bo jak dla mnie to ateisci maja gdzies kto bedzie papiezem i nie wiem kogo okreslasz "atakujacym kosciol".

Ja moge sie spodziewac ze strony europejskich katolickich konserwatystow licznych protestowi i petycji przeciw "papiezowi dzikusowi" [quote] Wszystko w rękach Ducha Świętego.[/quote] a ja myslalam ze papieza wybiera sie w glosowaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Woe is me"]Bo jak dla mnie to ateisci maja gdzies kto bedzie papiezem i nie wiem kogo okreslasz "atakujacym kosciol". [/quote] No chyba nie tak do końca mają gdzieś.
Tak obserwując ateistyczne media i ludzi wrogo nastawionych do Kościoła i papieża śmiem twierdzić, że to im najbardziej zależy aby papieżem została osoba , która będzie rządzić na ich modłę.

[quote="Woe is me"]Ja moge sie spodziewac ze strony europejskich katolickich konserwatystow licznych protestowi i petycji przeciw "papiezowi dzikusowi"[/quote] Zdziwisz się.
Największe ataki na papieża o ciemnym kolorze skóry mogą acz nie muszą zacząć się ze strony nie wierzących :-P
[quote="Woe is me"]a ja myslalam ze papieza wybiera sie w glosowaniu.[/quote] Owszem wybiera się podczas głosowania ale za radą Ducha Świętego.


Jesteś chrześcijanką? ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Woe is me"]A ja to bym chciala zeby papiezem zostal jakis murzyn i w sumie tylko po to zeby zobaczyc reakcje wszystkich eurokatolickich konserw : D[/quote] Do wiadomości Twojej i Tobie podobnych : "amerykańskie biuro statystyczne odpowiedzialne za spisy ludności rezygnuje z używania w swoich ankietach słowa "Murzyn". Zamiast określenia "Murzyn" (ang. Negro) w spisach ludności pojawią się bardziej współczesne określenia jak "czarny" (ang. black) czy "Afroamerykanin" (ang. African-American).
Gdyż wielu czarnoskórych Amerykanów postrzega je jako "obraźliwe lub przestarzałe" i kojarzące się z dyskryminacją. " Pisze pisze agencja Associated Press.
W tej chwili nie czyja inna tylko Twoja reakcja zahacza o rasizm i dyskryminację czarnoskórego kardynała ...

Panie Jezu Chryste ! Rozpal we mnie ogień!

[img]http://img193.imageshack.us/img193/5467/beznazwy2kopiaq.png[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Ogień Prawdy"][quote="Woe is me"]A ja to bym chciala zeby papiezem zostal jakis murzyn i w sumie tylko po to zeby zobaczyc reakcje wszystkich eurokatolickich konserw : D[/quote] Do wiadomości Twojej i Tobie podobnych : "amerykańskie biuro statystyczne odpowiedzialne za spisy ludności rezygnuje z używania w swoich ankietach słowa "Murzyn". Zamiast określenia "Murzyn" (ang. Negro) w spisach ludności pojawią się bardziej współczesne określenia jak "czarny" (ang. black) czy "Afroamerykanin" (ang. African-American).
Gdyż wielu czarnoskórych Amerykanów postrzega je jako "obraźliwe lub przestarzałe" i kojarzące się z dyskryminacją. " Pisze pisze agencja Associated Press. W tej chwili nie czyja inna tylko Twoja reakcja zahacza o rasizm i dyskryminację czarnoskórego kardynała ...[/quote]
nazwac murzyna z afryki afroamerykaninem to tak jak chinczyka nazwac japonczykiem a ciebie nazwac ruskiem. przeciez to dwie rozne nacje. Z reszta co w ogole, nigdy nie ukrywalam ze mam w sobie jakistam pierwiastek rasisty wiec nie rozumiem co chcialas udowodnic [quote="mantra"][quote="Woe is me"]Bo jak dla mnie to ateisci maja gdzies kto bedzie papiezem i nie wiem kogo okreslasz "atakujacym kosciol". [/quote] No chyba nie tak do końca mają gdzieś.tak obserwując ateistyczne media i ludzi wrogo nastawionych do Kościoła i papieża śmiem twierdzić, że to im najbardziej zależy aby papieżem została osoba , która będzie rządzić na ich modłę.[/quote] o zaczynaja sie teorie spiskowe : D [quote][quote="Woe is me"]Ja moge sie spodziewac ze strony europejskich katolickich konserwatystow licznych protestowi i petycji przeciw "papiezowi dzikusowi"[/quote]zdziwisz się.Największe ataki na papieża o ciemnym kolorze skóry mogą acz nie muszą zacząć się ze strony nie wierzących :-P [/quote] a co niewierzacy/ niekatolicy maja do tego ze murzyn bedzie papiezem? No jesli ktos jest liberalem (a mniemam ze ateisci wlasnie nimi sa) to powinni docenic taki progres. Nie rozumiem dlaczego dzielisz ludzi na zlych ateistow i dobrych chrzescijan.[quote][quote="Woe is me"]a ja myslalam ze papieza wybiera sie w glosowaniu.[/quote]Owszem wybiera się podczas głosowania ale za radą Ducha Świętego.[/quote] powstrzymam sie od komentarza[quote] Jesteś chrześcijanką? [/quote] To bez znaczenia ale nie. Chociaz jestem wierzaca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote] jakistam pierwiastek rasisty wiec nie rozumiem co chcialas udowodnic[/quote] Że jesteś rasistką dyskryminującą chrześcijan i osoby o odmiennym kolorze skóry...

Panie Jezu Chryste ! Rozpal we mnie ogień!

[img]http://img193.imageshack.us/img193/5467/beznazwy2kopiaq.png[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Woe is me"]To bez znaczenia ale nie.[/quote] Zatem czemu chcesz nam wybierać papieża?
O ile wiem papież jest głową kościoła katolickiego nie muzułmańskiego, hinduistycznego, protestanckiego etc.
Zatem Twój komentarz [quote="Woe is me"]A ja to bym chciala zeby papiezem zostal jakis murzyn i w sumie tylko po to zeby zobaczyc reakcje wszystkich eurokatolickich konserw : D[/quote] jest nie poważny , nie wiem co miał celu :confused:
[quote="Woe is me"]a co niewierzacy/ niekatolicy maja do tego ze murzyn bedzie papiezem? No jesli ktos jest liberalem (a mniemam ze ateisci wlasnie nimi sa) to powinni docenic taki progres. Nie rozumiem dlaczego dzielisz ludzi na zlych ateistow i dobrych chrzescijan.[/quote] No otóż to co im do tego ? ;)
A czy to czasem nie Ty podzieliłaś ludzi na eurokatolickich rasistów i pozostałych? ;-)
Ja nie powiedziałam, że ktoś jest zły a inny dobry nie; nie imputuj mi opinii, jakich nie wygłosiłam :)
[quote="Woe is me"]powstrzymam sie od komentarza[/quote] Nie powstrzymuj się, temat dyskusji jest ciekawy nie ma powodu by się do końca nie wypowiadać ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Ogień Prawdy"][quote] jakistam pierwiastek rasisty wiec nie rozumiem co chcialas udowodnic[/quote] Że jesteś rasistką dyskryminującą chrześcijan i osoby o odmiennym kolorze skóry...[/quote] " Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni; nie potępiajcie, a nie będziecie potępieni;" : 3 [quote="mantra"][quote="Woe is me"]To bez znaczenia ale nie.[/quote]Zatem czemu chcesz nam wybierać papieża? O ile wiem papież jest głową kościoła katolickiego nie muzułmańskiego, hinduistycznego, protestanckiego etc. [/quote] to moze od razu zrob liste w ktorych watkach nie wolno mi sie wypowiadac bo nie jestem katolikiem. Z reszta bylam katolikiem przez 3/4 zycia wiec zasadniczo mam prawo wtracic swoje 2 grosze.[quote][quote="Woe is me"]a co niewierzacy/ niekatolicy maja do tego ze murzyn bedzie papiezem? No jesli ktos jest liberalem (a mniemam ze ateisci wlasnie nimi sa) to powinni docenic taki progres. Nie rozumiem dlaczego dzielisz ludzi na zlych ateistow i dobrych chrzescijan.[/quote]No otóż to co im do tego ? ;)A czy to czasem nie Ty podzieliłaś ludzi na eurokatolickich rasistów i pozostałych? ;-)[/quote] moze zapoznaj sie z definicja slowa konserwatysta. Uzylam go nieprzypadkowo.[quote][quote="Woe is me"]powstrzymam sie od komentarza[/quote]Nie powstrzymuj się, temat dyskusji jest ciekawy nie ma powodu by się do końca nie wypowiadać ;-)[/quote]nie chce urazic uczuc religijnych. Ale rozumiem twoja postawe.
Chce tylko zaznaczyc ze nie jestem negatywnie nastawiona do katolicyzmu tylko do konkretnych zjawisk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak jak mówił św. Jan Chryzostom: "Złego ducha bardziej dręczy niebo, którego zazdrości ludziom, aniżeli piekło, w którym się znajduje."

Panie Jezu Chryste ! Rozpal we mnie ogień!

[img]http://img193.imageshack.us/img193/5467/beznazwy2kopiaq.png[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Ogień Prawdy"]Tak jak mówił św. Jan Chryzostom: "Złego ducha bardziej dręczy niebo, którego zazdrości ludziom, aniżeli piekło, w którym się znajduje."[/quote] Haha a co to ma do mnie, bo chyba cos mnie ominelo : D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...