Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Fedorowicz

Kilka słów o sobie

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko dla wszystkich ! Zostałem zaproszony na Wasze forum podczas pisania na forum The Silence. Kilka słów o sobie. Jestem studentem filozofii, moje ulubione tematy to polityka, ekonomia, prawo, sport, historia i religioznawstwo. Interesują mnie rozmaite poglądy młodzieży, pisałem już na wielu forach dyskusyjnych. Lubię kulturalną i merytoryczną rozmowę, nie znoszę chamstwa, cenzury i wmawiania propagandowych sloganów politycznych, wciskania na siłę wiadomości bez podania na nie dowodów i źródeł naukowych . Na tym tle dochodziło zwykle na innych forach do róznych ostrych konfliktów z moderacją i różnymi cenzorami poprawności religijnej i politycznej, nie mającymi śladu szacunku ani do userów, ani do wolności słowa i cudzych dóbr osobistych. Podobno na tym forum nie istnieją w ogóle takie problemy, podoba mi się również jego szata graficzna . Wierzę, że pobyt na tym forum i wzajemna wymiana doświadczeń dostarczy mi oraz innym userom satysfakcji duchowej i intelektualnej. :) Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
A niech mnie , Ty tutaj to miło, że do nas dołączyłeś.:)
Witam ciepło:)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
[quote="Nefertari"]A niech mnie , Ty tutaj to miło, że do nas dołączyłeś.:)
Witam ciepło:)[/quote]
Dziękuję. Czy byłaś może moderatorką na pewnym młodzieżowym forum ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Byłam włascicielką na forum z którego do nas zagościłeś :)
Co Cię tu sprowadza??

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
[quote="Nefertari"]Byłam włascicielką na forum z którego do nas zagościłeś :)
Co Cię tu sprowadza??[/quote]