Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ;D
Jestem Ari, mam 17 lat...interesuje się informatyką, grafiką komputerową, filozofią, psychologią, medycyną i troszkę kulturą japońską. Jestem osobą z charakterem sangwinika, bardzo kontaktową, łatwo dogadującą się z innymi, wyrozumiałą, pomocną, zaradną i kreatywną ;D Na co dzień zajmuje się informatyką, jestem grafikiem i czasami jakaś płatna robota się znajdzie czy to naprawa serwisowa czy to banner lub logo na stronę...czytam trochę książki, gram na pc, tudzież konsoli i uczę się języka japońskiego. Jestem wielkim fanem Great Teacher Onizuki. Będąc dzieckiem wzorowałem swój charakter na tej oto postaci (między innymi dlatego uczę się japońskiego i jestem sangwinikiem, można nawet powiedzieć że utożsamiam się do tej postaci ;D). Większość wolnego czasu poświęcam mojej ukochanej dziewczynie, ale też biegam, ćwiczę, trenuję Le Parkour (już ponad trzy lata) i dbam o siebie i swoje ciało. Nie cierpię osiadłego życia, siedzenia z tyłkiem przed kompem całymi dniami (chodź i to też zdarzało się w moim życiu-mod no life: on). Robię wszystko aby w moim życiu coś się zawsze działo, było ciekawie aby na koniec podróży po tym świecie móc powiedzieć "ja pier...fajnie było". Wykorzystuje na maksa każdy nowy dzień ;) Może teraz piszę bardzo intelektualnie i filozoficznie ale wprawdzie aż takim mózgowcem nie jestem ;D
Czemu się tutaj znalazłem.? Ponieważ każdy człowiek jest inny, a to fajne móc pogadać z ludźmi na każdy temat, pomóc im czy też podzielić się swoimi doświadczeniami, przeżyciami ;D
Mógłbym tak się rozpisywać w nieskończoność ale nie sądzę by było to konieczne ;D
Jeśli ktoś dotrwał do końca-dzięki ;)

[img]http://img248.imageshack.us/img248/8810/beznazwyke.jpg[/img]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
witam moze pokazasz nam jakies swoje prace w odpowiednim do tego dziale

[center][gg=3]10987972[/gg]