Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
peter13135

silent hunter

Rekomendowane odpowiedzi

grał ktoś może w jaką kolwiek częsc gry silent hunter ?
jeśli niewiesz co to jest zapraszam do przeczytania recenzji
[url=http://www.gry-online.pl/s016.asp?id=2938]Silent hunter 3[/url]
[url=http://www.gry-online.pl/s016.asp?ID=7871]Silent Hunter 4 Wolves of the pacyfic[/url]
ja gram w sh3 od roku (z przerwami) i bardzo mi sie podoba a ta gra teraz zaczynam swoje morskie przygody z sh4
jęsli chesz zagrać ze mną na multi (w sh3 lub w sh4) pisz na mój gg://6885151
jeśli niemasz tej gry a chciałbyś w nią zagrać zapraszam na www.warezik.ifd.pl gdzie znajdźesz linki do pełnej wersji sh3 i sh4
Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Grałem w Silent Hunter i Silent Hunter 2. Super gra, zwłaszcza że interesuję się historią II Wojny Światowej. Nie ma to jak zaczaić się na duży konwój, zatopić jakieś towarowe "maleństwo" i czmychnąć przed pociskami Flotylli :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
[quote]to może zagrał bys w sh3 lub sh4?[/quote] Szczerze powiedziawszy to od jakiegoś czasu mniej się interesuje grami i nie wiem czy na moim kompie te gry by poszły. Miło byłoby wrócić do serii Silent Hunter. Pamiętam, że w pierwszej części były ciekawe rozmowy ze słynnym niemieckim dowódcą UBootów, nie pamiętam już jednak jak nazywał się ów jegomość... ;/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
jaki masz komp?
mojeu ziomowi chodziło na celeronie 1gb gf fx 5200 i 256=128 ramu ( i sie niecieło)
wiec myśle ze tobie raczej pójdzie 9chociaż niewiem jaki masz komp

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
[quote]jaki masz komp?[/quote]'

1,2 Ghz,fx5200,450MB Ram - powinno więc pójść :]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
więc zachęcam do zagrania
z tego co mi wiadomo to gra kosztuje 50zł a w google.pl to se za free zassać można

Udostępnij tę odpowiedź