Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
MagicalFire

Jaki rozmiar biustu lubicie najbardziej!

<t>Jaki rozmiar biustu lubicie najbardziej?</t>  

72 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jaki rozmiar biustu lubicie najbardziej?

    • 4
    • 26
    • 28
    • 14


Rekomendowane odpowiedzi

Jaki rozmiar biustu lubicie najbardziej?
a wy dziewczyny jaki biust macie ??
Mały kontra duży, - A vs D.
Edytowane przez Gość

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zdecydowanie preferuję duży biust ... Lubię mieć za co chwycić kobietę ... Dlatego mam taki cud jaki chciałem i biust Madzi (Ishiyamy) zdecydowanie mnie zadowala...

Jest duży, jedwabisty i cudowny.... Wprost marzenie... a najlepiej się go całuje :aniolek:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Preferuje misieczke C - D i dokladnie takie ma moja kicia... wiecej mi do szczescia nie trzeba...

"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
najlepszy jest B wpadajacy w C hahahah
bo ja taki mam.
co za duzo to nie zdrowo.
bo moj jest sliczny jedrny

Dziekuje Rabee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote]Preferuje misieczke C - D i dokladnie takie ma moja kicia... wiecej mi do szczescia nie trzeba...[/quote] jakbym słyszała mojego Mężczyznę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="VViedźma"]jakbym słyszała mojego Mężczyznę[/quote] a co masz taki biuścik ??

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote]a co masz taki biuścik ??[/quote] zgadza się ;P 75D albo 80C zależy od producenta bielizny ;)
ja również jestem z mego biustu zadowolona :) oj tak ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No a mowia ze wiekszosc facetow woli taki mniejszy... lub jak to mowia - taki do rączki

"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
każdy biust jest fajny na swój sposób.
byle by było co podgyzać
mój typ to C

[i]"Nadepni?ty robak kurczy si?. Post?puje roztropnie. Przez to zmniejsza prawdopodobie?stwo, ?e ponownie zostanie nadepni?ty. W j?zyku moralno?ci: pokora."[/i]



Friedrich Nietzsche

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Narzekasz?
W sumie biust powinien byc odpowiedni do postury...
mialem kiedys kumple w klasie - niska, szczupla ale ciezaru to jej natura nie poskapila... takie troche to nie teges

"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote]W sumie biust powinien byc odpowiedni do postury... [/quote] też tak myślę, ja dzięki mojemu D jestem proporcjonalna, bo mam kobiecą figurę, szersze biodra, a moja siostra np. ma szersze biodra <no nie tak jak ja ;)> a ma malusie A...
i też znam taką małą i drobną <nie licząc ogromnego biustu> i nie wygląda to za ciekawie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="VViedźma"]bo mam kobiecą figurę, szersze biodra[/quote] Bo Kobieta powinna wygladac jak kobieta nie jak slomka...
nie mowie ze ma byc pulchna ale nie podoba mi sie laska ktora gdzie bys nie zlapal tam i tak trafisz kosc....

"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Mr.Q"]nie podoba mi sie laska ktora gdzie bys nie zlapal tam i tak trafisz kosc....[/quote] no mój facet też tak uważa, raz mi powiedział, że cieszy się z mojej figury, bo on podczas seksu musi mieć wygodnie, a nie w kości się wbijać ;-) xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
D75 nieraz wolalabym miec mniejsze, ale moje zabawki sa the best haha ;D

:*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Blue"]ale moje zabawki sa the best haha[/quote] no i tak ma być trzeba sie cieszyć tym co sie ma

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Paskuda27"]jeszcze sie na nich nie zawiodłam w nagłych wypadkach[/quote] a czemu miałaś sie zawieść ??

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="MagicalFire"]a czemu miałaś sie zawieść ??[/quote] bo poduszki powietrzne lubią wybichac ze starosci, otwierac sie zbyt późno lub zbyt wczesnie, ;-) Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Catwoman"]Mam D80 - przyzwyczaiłam się już xD[/quote]
chciałabym mieć takie piersi... gratulacje... ja to mam tylko 75C, ale fajnie byłoby mieć więcej
Edytowane przez Gość

:*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Wiolaa1989"]chciałabym mieć takie piersi... gratulacje... ja to mam tylko 75C, ale fajnie byłoby mieć więcej[/quote] O.o

mam miseczkę D ...i od zawsze pragnęłam i pragnę C lub nawet mniejsze .....
nie cierpie duzych rozmiarowek.
a no i widać ze FOXowi zaczely sie zmieniac poglady .. teraz szuka kobiety z malym biustem...
Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Wiolaa1989"]chciałabym mieć takie piersi... gratulacje... ja to mam tylko 75C, ale fajnie byłoby mieć więcej[/quote] A dziękuję :) A twoje C jest o ile mi wiadomo najbardziej pożądane wśród panów, bo jest takie "akurat" ;)

Z wiekszymi piersiami jest więcej problemów - trzeba większe bluzki kupować, rujnuje się też na ujarzmienie ich xD, do uprawiania sportu trzeba miec mocniejsze miseczki, inaczej grozi to wybiciem zębów (no, przesadziłam troszkie).

Ale ładnie przynajmniej leżą na mnie bluzki z dekoltami. No i żeby coś załatwić wystarczy się odpowiednio pochylić ;)

Miau - to fakt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Catwoman"]jest o ile mi wiadomo najbardziej pożądane wśród panów[/quote] no i masz dobre informacje [quote="Catwoman"]Ale ładnie przynajmniej leżą na mnie bluzki z dekoltami[/quote] to czemu jeszcze żadnej twojej fotki nie ma w naszym albumie ??

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[size=18][b]A dla panów mam konkursik , bez nagrody ale nie wszystko jest za coś, zdjęcie ukryłem ponieważ zdaje sobie że są tutaj też panie które nie mają ochoty na oglądanie takich rzeczy :) Pomysł jest wyłącznie moim wykonaniem [/b][/size]


[color=yellow][b]Mam tutaj zdjęcie biustu, dodam że mojej znajomej i nie skłamie jak powiem że znanej osoby , zgadnijcie czyj to biust , oczywiście proszę o opinie panów i chłopców .
Zamieszczam ponieważ według mnie to przykład biustu idealnego , [/b]

[/color]

[hide][img]http://www.scypion.pl/x/bbb/biust.JPG[/img] [/hide]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="FOX"]zgadnijcie czyj to biust ??[/quote] Madzi
FOX byś sie wstydził :amasz:

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...