Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Isztar

Witajcie :)

Rekomendowane odpowiedzi

Miło mi gościć na Waszym forum :) Trafiłam tutaj przez zupełny przypadek, ot tak szukając dla siebie dobrego forum, co jest niezwykle trudnym zadaniem :)

Swoje imię zatrzymam w tajemnicy - i tak najczęściej znajomi zwracają się do mnie per Isztar. Leci mi 21 roczek życia, aktualnie studiuję polonistykę pod kątem przyszłego wykształcenia redaktorskiego. W wolnym czasie zajmuje się wolontariatem wśród zwierząt, dużo piszę oraz pracuję - jako freelancer. Jestem też redaktorem merytorycznym i pomocniczym na jednym z powstających portali, ale o tym sza! :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
[b]Isztar[/b], witam serdecznie widzę ze twój av paruje do ciebie bo jesteś tajemnicza
mam nadzieje ze będziesz częstym gościem na naszym forum

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Żeby tak wszyscy rzeczowo i na temat się witali to nie miałbym zastrzeżeń... witaj i miłej zabawy (bynajmniej nie mówię tu o ciągłym pisaniu w Placu Zabaw)... tematów trochę jest więc myślę, że znajdziesz coś dla siebie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Dziękuje za miłe powitanie i również mam nadzieję, ze przy wolnej chwili siądę i znajdę trochę tematów dla siebie :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
[b]Isztar[/b], witam cię
twój nick od razu mi się skojarzył z bramą Isztar

[color=yellow][b]Tylko ?ycie po?wi?cone innym warte jest prze?ycia.[/b][/color][/shadow][shadow=green] Zosta?am sprowadzona na z?a drog?, ale bli?ej mi do dobra ni? z?a.[/shadow] http://kagarolinka.wrzuta.pl/audio/kULpkkNtIp/friends-naucze_cie_zyc

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi