Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

Jak myślicie czy 13 jest pechowa czy nie ??
czy to tylko w naszej głowie się dzieje ??

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="MagicalFire"]Jak myślicie czy 13 jest pechowa czy nie ??
czy to tylko w naszej głowie się dzieje ?? [/quote]
jak dla mnie to nie. nie wierze w przesady ani we wrozby.
jak cos sie ma stac to sie stanie. to juz dawno jest postanowione.
"wyjatek potweirdzajacy regule"
wyjatkiem jest to ze wierze ze pecha przynosi czarny kot tylko ze w moim przypadku ten pech powstaje przeze mnie gdyz obawaim sie ze cos sie moze stac.. gdybym sie nie bala to nic by sie nie stalo.

apropo.... jak to z tym kotem jest?? jest pech jak przebiegnie z prawej do lewej czy z lewej do prawej??
Edytowane przez Gość

Dziekuje Rabee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="MagicalFire"]Jak myślicie czy 13 jest pechowa czy nie ?? [/quote] nie [quote="Brzoskwinka"]jak cos sie ma stac to sie stanie. to juz dawno jest postanowione. [/quote] tez tak nie uważam , to ja mam wpływ na to co robie i co się stanie a nie to co jest postanowione [quote="Brzoskwinka"]jak to z tym kotem jest?? [/quote] zrób 2 kroki do tyłu i po pechu :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="perle_noire"]zrób 2 kroki do tyłu i po pechu[/quote] a ja bym proponował kotu z kapcia Edytowane przez Gość

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="MagicalFire"]a ja bym proponował kotu z kapcia [/quote]a tylko bys sprobowal to zabilabym....[quote="perle_noire"]zrób 2 kroki do tyłu i po pechu :lol:[/quote]napwno pomoze??

Dziekuje Rabee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="MagicalFire"] a ja bym proponował kotu z kapcia[/quote] biednego czarnego KOotaka chcesz kopać <nunu>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Brzoskwinka"]to zabiła bym....[/quote] czemu ????? 8-) Edytowane przez Gość

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="MagicalFire"]czemu ????? 8-)[/quote]bo to zwierzaczek on tez czuje i mu przykro bedzie jak go bedzie pupka bolala. jak jestes taki madry to wystaw sie a ja ci zasadze kopa w pupe. ciekawe czy bedzie ci milo. :amasz:

Dziekuje Rabee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Brzoskwinka"]napwno pomoze??[/quote] ja tak słyszałam, osobiście nie wierze w kota (choc kiedys przyniósł małego pecha, ale ja wierzę, że gdyby nie ten kot i tak by sie to w ten sposób potoczyło), Robie to dla zabawy a moze dla zasady, ale 2 kroki w tył pomagają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Brzoskwinka"]zasadze kopa w pupe.[/quote] od ciebie to by była przyjemność :-P Edytowane przez Gość

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 ... czy pechowa? jak dla mnie szczęśliwa ;)
co miesiąc - 13 zawsze dzieje się dla mnie coś dobrego ...
mieszkam pod numerem 13 ...
nie wierzę, że to pech ...
ale gdy kot przebiegnie mi drogę, to ZAWSZE dla samej zasady, albo po prostu z przyzwyczajenia, pluje przez lewe ramię i robię dwa kroczki do tyłu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="MagicalFire"]a ja bym proponował kotu z kapcia[/quote] i ode mnie :amasz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mój kumpel ma szczęście co do 13
- zdawał na prawko 13 :mrgreen:
- jako 13 :mrgreen:
- na komputerze nr 13 :mrgreen:
- w aucie nr 13 :mrgreen:

[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 16 Sierpień 07, 21:11[/i] ][/size] [quote]i ode mnie [/quote] od ciebie tez by było to przyjemne :-P

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja to akurat 13 Lipca 2007 w Piątek rozciąłem se kolano na schodach :-P

"?miejecie si? ze mnie bo jestem inny, a ja ?mieje si? z was, bo wszyscy jeste?cie tacy sami" - Jonathan Davis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja tam nigdy nie miałam chyba pecha z ta jakas niby 13 :-P Pechowa moze byc kazda liczba 8,9 czy 15 ... ale moim zdaniem to dobry wałek ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="hard_lady88"]Pechowa moze byc kazda liczba 8,9 czy 15 ... ale moim zdaniem to dobry wałek ;-) [/quote]a niby czemu?? nigdy nie slyszalam zeby te liczby byly pechowe

[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 18 Sierpień 07, 21:40[/i] ][/size]
a nie o 15 to slyszalam ze oznacza nieszczescie

Dziekuje Rabee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Brzoskwinka"]a niby czemu?? nigdy nie slyszalam zeby te liczby byly pechowe[/quote] nie napisałam ze one są pechowe... tylko ze tez mogły by byc tak jak ta niby 13 :lol: ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dlamnie 13 niejest pechowa hmm mam nr13 w dzienniku i jakos przezto pechu niemam

mi?o?? jest pi?kna gdy si? kocha? umie i gdy jedno serce drugie rozumie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No dlamnie tez 13 nie jest pechowe... raczej w 13 sie zawsze duzo pije :-)

Piątki trzeba upić :-D

LECH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja uwielbiam liczbe 13 no jest poprostu swietna... moja ulubiona 8-) i nie przynosi mi pecha.... wrecz przeciwnie....

[b]Parkour 4 Ever [/b]

[img]http://www.f4a.eu/uplGRA/11876959708792.gif[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oj dla mnie 13 nie jest pechowa. Zazwyczaj 13-tego to jeden z lepszych dni w miesiącu. Poza tym nie jestem przesądny, więc jeśli stałoby się wtedy coś złego to nie podpierałbym tego tezą o pechowej 13-tce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="MagicalFire"]Jak myślicie czy 13 jest pechowa czy nie ?? [/quote] n
to zależy dla kogo dla mnie nieraz tak a nieraz nie
[quote]czy to tylko w naszej głowie się dzieje ??[/quote] możliwe ze sobie wymyślimy coś sobie i wierzymy w przesądy np. czarnym kocie który przebiegnie przez drogę a top tak naprawdę to nie prawda (uważam ze to się wcale nie sprawdza)

[color=yellow][b]Tylko ?ycie po?wi?cone innym warte jest prze?ycia.[/b][/color][/shadow][shadow=green] Zosta?am sprowadzona na z?a drog?, ale bli?ej mi do dobra ni? z?a.[/shadow] http://kagarolinka.wrzuta.pl/audio/kULpkkNtIp/friends-naucze_cie_zyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tam nie wierze w takie "zabobony"... Moja ciotka urodziła sie w piatek 13 i jest szczesliowa osobą, ma meza dziecko teraz konczy studia... o jest ok.. nie wierze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tam uważam liczbę 13 za szczęśliwą :)
urodziłam się 13, co prawda nie w pt, a w środę, ale urodziny 13-ste miałam 13 w piątek ;)
maturkę z polaka pisałam w sali nr 13 w ławce o numerze 13 :)
moja matka się urodziła też 13 :) mam 13 w numerze domu (137) i zawsze 13stego czeka mnie coś miłego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...