Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
MagicalFire

Stara miłość nie rdzewieje?

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałabym znać wasze zdanie na temat: Stara miłość nie rdzewieje?

Wiem jesteśmy młodzi, ale jak byscie zareagowali jak za kilkanaście lat spotkali byście swoją miłość ze szkolnej ławki? I co sądzicie o tym stwierdzeniu?
Edytowane przez Gość

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Rdzewieje jak złom :-) co tu dużo mówić Kocham to co mam, nie to co miałem

LECH

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Coś w tym musi być. Jeżeli jest prawdziwa i szczera miłość to chyba nigdy nie mija... a z resztą ;P nie mam doświadczenia w tym temacie ;P

Sztuk? jest ?y?, a prawdziwym arcydzie?em ?y? i nie zej?? na psy ;]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
[quote="PolHere"]co tu dużo mówić Kocham to co mam, nie to co miałem[/quote] Chyba nie do końca tak jest. Bo często jest tak, ze do osoby z którą łączyło nas coś więcej nadal coś czujemy i to niekoniecznie jest miłość, a inne bliżej nie określone uczucie, które w każdej chwili może się zamienić w to co dawniej.

[i]Wracam cały czas w to samo miejsce.

Już beznadziejnie, już mi się nie chce.

Szukam tego, co zgubiłem wcześniej.

A oczy puste i zbyt ciemne...

Spotykają mnie co dzień,

ludzie, którzy wiedzą, że tak niewiele mam już? sił.[/i]

Boże, pomóż mi...

[*]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
[b]butterfly[/b], coś ty, z pierwszą miłością byłem miesiąc a z tą miłością co teraz jestem to dwa lata

LECH

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
[b]PolHere[/b], tylko widzisz. Mi chodziło o prawdziwą miłość ; ). Nie takie bycie ze sobą przez zauroczenie.

[i]Wracam cały czas w to samo miejsce.

Już beznadziejnie, już mi się nie chce.