Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

Mam na imie Alicja a to kilka slow o mnie :

JeStem - ... Zawsze soba ...
NiE dbam - ... O opinie ludzi, którzy Mnie nie znają ...
SAma - ... sobie radze ...
POtrafie - ... kochac ...
ChCiałabym - ... Aby wszystko bylo latwiejsze ...
PRagnę - ... By zapomnieć !!! ...
MIlcze - ... Gdy jest Mi źle ...
ZaMykam - ... Oczy by marzyc ...
ZAwsze - ... Jestem szczera ...
Żałuję - ... Błędów które popełniłam ...
Żyję - ... Bo chce ...
Nienawidzę - ... Cierpieć , i Cierpienia bliskich mi osob ...
Nie znosze - ... Klamstwa ...
Szanuję - ... Prawdziwych przyjaciół ...
Wybucham - ... Kiedy ktoś Mnie wkurzy...
Czekam - ... Na spełnienie marzeń ...
Staram się - ... Walczyć Z przeciwnościami losu ...
Nie Zniose - ... Śmierci bardzo bliskiej Mi Osoby (...) ...
Marzę - ... O wielu rzeczach ...
Muszę - ... Żyć mimo wszystko ...
Najchętniej - ... Nic bym nie robiła ...
Żadko - ... Pokazuje smutek ...
Lubie - ... Czuć się potrzebna ...
Z trudem - ... ide przez życie ...
Z łatwością - ... Można Mnie zranić ...
Nie Umiem - ... ? Wybaczać osobom które mnie BARDZOO zraniły... :/
Wierze - ... Że To czego pragnę, KIEDYŚ się spełni ...
Kocham - Mojego skrba ... Kocham i kochać będe ! ; **

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witaj zapraszam do innych działów

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="9czarnulka1"]NiE dbam - ... O opinie ludzi, którzy Mnie nie znają ... [/quote] Mieliśmy tego przykład jak uciekłaś z forum ostatnim razem bo się nikt fotkami Twoimi nie zachwycał...
[quote="9czarnulka1"]Żyję - ... Bo chce ... [/quote] [quote="9czarnulka1"]Muszę - ... Żyć mimo wszystko ...[/quote] To jak z tym wreszcie jest? Musisz czy chcesz ? Czy tak jak nasz były prezydent Lecha Wałęsa kiedyś powiedział - "Nie chcem ale muszem"

Zapomniałaś dodać jeszcze - PiShE jak pokemon...

Mam nadzieje że tym razem pokażesz się z pozytywnej strony... A z resztą jeżeli nie to będzie z kogo pośmiać :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hehehe to sie smiejcie ja tu jestem zeby sobie czytac rozne posty jelsi bede miec problem z jakims programem fotograficznym ;-) spoko jak znajde inne forum, to mykam stad bo tu malo ludzi hehe :) Pozdro dla pewnej osoby ktora poznalam przez te forum i Kocham Cie Adaś:*

[size=75][color=#4996BA]** [b]Dodano: 14 Maj 08, 17:19[/b] **[/color][/size]
Wcale przez to nie ucieklam hahaha zreszta nie wazne przez co , moja sprawa

[size=75][color=#4996BA]** [b]Dodano: 14 Maj 08, 17:24[/b] **[/color][/size]
Nie widzisz roznicy pomiedzy zdaniami? hehe jak glupiemu wytlumaczyc hmm

Żyję - ... Bo chce ... < zyje po porostu chce bo kocham zycie
Muszę - ... Żyć mimo wszystko ... < czyli zyc pomimo czy ebdzie zle czy dobrze

Nie moja wina ze nie widzisz roznicy w nich moze zbyt inteligentne zdania hehehe :lol: :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Czyli twoj nik pasi do ciebie zcasem jestes ZIELONY w pewnych sprawach i rozumowaniu zdan hehe

[size=75][color=#4996BA]** [b]Dodano: 14 Maj 08, 17:44[/b] **[/color][/size]
A reszte serdecznie Witam :) :angel2: POozdro Dla Reszty forumowiczów :) :arque:
Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[b]wlkp[/b], może byś napisał własny temacik

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Zielony34"]Zapomniałaś dodać jeszcze - PiShE jak pokemon... [/quote] hm..
no i mnie wyprzedziłeś.
[quote="9czarnulka1"]przez te forum[/quote] TO forum dziewczę. TO.
[quote="9czarnulka1"]hehe jak glupiemu wytlumaczyc hmm[/quote] takie młode a takie pyskate.. jak chcesz z kogoś drwić, to rób to umiejętnie i mając do tego konkretne podstawy. [quote="9czarnulka1"]Nie moja wina ze nie widzisz roznicy w nich moze zbyt inteligentne zdania hehehe [/quote] widocznie inteligentne jest pojęciem bardzo względnym.
[quote="wlkp"]ja Ciebie tez kocham Alicjo :*[/quote] [b]wlkp[/b], tylko na tyle Cię stać? napisz w końcu normalnego posta, forum nie jest kółkiem wzajemnej adoracji.

[center][url=http://www.fundacja-ast.pl/][img]http://www.fundacja-ast.pl/images/stories/inne/bannerAST3.jpg[/img][/url][/center]


http://www.martajarmula.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mimo to chcesz tutaj spróbować jeszcze raz. dasz radę?
[takie pytanie testowe :mrgreen: ]

miłego.
ave pOke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="9czarnulka1"]Wcale przez to nie ucieklam hahaha zreszta nie wazne przez co , moja sprawa[/quote] Tak? Następne zdania i ataki na mnie świadczą o tym że albo masz jakieś problemy emocjonalne albo po prostu uderzyłem w czuły punkt....
[quote="9czarnulka1"]Nie widzisz roznicy pomiedzy zdaniami? hehe jak glupiemu wytlumaczyc hmm

Żyję - ... Bo chce ... < zyje po porostu chce bo kocham zycie
Muszę - ... Żyć mimo wszystko ... < czyli zyc pomimo czy ebdzie zle czy dobrze

Nie moja wina ze nie widzisz roznicy w nich moze zbyt inteligentne zdania hehehe :lol: :lol:
[/quote]
Jak widać musiałaś się sama zastanowić co pisałaś i co znaczą te zdania, świadczy o tym jak edytowałaś swoją wypowiedź... Utwierdza mnie to w przekonaniu że miałem racje. Sama nawet nie wiedziałaś co piszesz i musiałaś sobie wymyślić jakieś wytłumaczenie tych słów żeby nie wyjść na infantylną poke dziewczynkę... No cóż, nie udało Ci się...
Nazywasz mnie głupim? Na jakiej podstawie? Chyba właśnie stworzyłaś swój autoportret nędzy i rozpaczy intelektualnej zniżając się do bezpodstawnych określeń mojej osoby...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="9czarnulka1"]Czyli twoj nik pasi do ciebie zcasem jestes ZIELONY w pewnych sprawach i rozumowaniu zdan hehe [/quote] nie masz pojęcia o czym mówisz...

Niektóre kobiety są po to, by je wielbić, inne - żeby je bzykać. Problem mężczyzn polega na tym, że ciągle mylą pierwsze z drugimi (Jonathan Carroll)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przestańcie !!
czy wy nie możecie normalnie [quote="młoda"]ave pOke.[/quote]bez takich tekstów :evil:

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MF, mam alergię na takich ludzi.

Nie możemy normalnie, bo sama się o to prosi. :]

Niektóre kobiety są po to, by je wielbić, inne - żeby je bzykać. Problem mężczyzn polega na tym, że ciągle mylą pierwsze z drugimi (Jonathan Carroll)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jUsH CiE KoFFCiam <NieCH_MoC__bEdzie_z_naMi-PokeMonaMi> :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[img]http://www.suwaczek.pl/cache/87cf95b529.png[/img]



i kocham coraz bardziej:*

[img]http://kobietaintymnie.pl/suwaczek/cache/7618c6bf.gif[/img]

Kochamy Cie nasz Aniołku:*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ostatnio,to ty chyba pod innym nickiem byłaś,czy się mylę?

how often do you think about touching other people's private parts?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[b]9czarnulka1[/b], Witam cię mam nadzieje ze nam nie zwiejesz
nie przejmuj sie nie którymi słowami ,które opadły w twoją stronę
początki zawsze są trudne

a z niektórymi osobami sobie porozmawiam

[color=yellow][b]Tylko ?ycie po?wi?cone innym warte jest prze?ycia.[/b][/color][/shadow][shadow=green] Zosta?am sprowadzona na z?a drog?, ale bli?ej mi do dobra ni? z?a.[/shadow] http://kagarolinka.wrzuta.pl/audio/kULpkkNtIp/friends-naucze_cie_zyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Milka"]początki zawsze są trudne [/quote] bo w dużym mierze pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę.
jak będzie więcej pisać to może opinia niektórych [w tym moja] ulegnie zmianie :]
[quote="MagicalFire"]bez takich tekstów :evil: [/quote] cóż w tym złego?
żeby nie tworzyć ot, napisz mi na pw ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
myślcie se co chcecie ;-) ja tu ejstem z innych powodow niz zeby sie klucic z jakimis .... no nie bede sie zle wyrazac hehe Poprostu pisze co mysle ;) :amasz: :amasz: :amasz: :amasz: :amasz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...