Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość .:ToM:.

Italo Disco

Rekomendowane odpowiedzi

Gość
Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś na tym forum lubi słuchać i słucha muzki starszych pokoleń?? A konkretnie chodzi mi właśnie o muzykę Italo Disco. Jeśli tak to jakich artystów są to utwory?? Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Rabee"]hciałbym się dowiedzieć czy ktoś na tym forum lubi słuchać i słucha muzki starszych pokoleń?? A konkretnie chodzi mi właśnie o muzykę Italo Disco. Jeśli tak to jakich artystów są to utwory??[/quote]owszem słucham ale tego ci niepowiem przykro mi:(prosze sie nie wysmiewac:)

Twoja sygnatura by

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
[quote="patiszon1990"]ale tego ci niepowiem przykro mi:(prosze sie nie wysmiewac:)[/quote] Ja nie mówię abyś mi odpowiadała za wszystkich, bo każdy wypowiada się za siebie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote]Ja nie mówię abyś mi odpowiadała za wszystkich, bo każdy wypowiada się za siebie...[/quote]tak wiem ale kazdy ma inne zd na ten temat

Twoja sygnatura by

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
[quote]tak wiem ale kazdy ma inne zd na ten temat[/quote] no i o to mi właśnie chodzi... Bo poprostu niektózy mogą w ogóle tego nie słuchać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Rabee"] no i o to mi właśnie chodzi... Bo poprostu niektózy mogą w ogóle tego nie słuchać...[/quote]owszem dobrze wiesz jak jest dzis to sa chyba włoskie mamuska mowi:)
ale jej to ja tam niewierze

Twoja sygnatura by

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
[quote="patiszon1990"]to sa chyba włoskie mamuska mowi:)
ale jej to ja tam niewierze[/quote]
a szkoda bo ma rację... ;-) Muzyka Disco i Italo Disco zanika, a szkoda bo bawili się przy niej na "dyskotekach" nasi rodzice... ;-) Ostatnio były przecież wianki w rytmie Disco w Krakowie... Gazebo, Desireless, gościli właśnie na tym koncercie, a z polskich wykonawców słyszeliśmy grupę Lombard, Róże Europy, Mr. Z'oob i Daab.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="patiszon1990"]włoskie mamuska[/quote]to moja mamuska.
moja mamuska teg slucha ja rowniez nie powiem ze nie ale czesto mi sie zdarza podrygiwac przy tej muzyce. mila fajna. nic do niej nie mam.

Dziekuje Rabee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
[quote="kimono"]mila fajna. nic do niej nie mam.[/quote] ludzie starszych pokoleń bawili się przy tej muzyce... Nie jeden taki człowiek twierdzi, że współczesna muzyka czyli techno, trance, house nie nadaje się kompletnie do niczego: ani to potańczyć ani to konkretnie posłuchać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[b]Rabee[/b], faktycznie trance to jedynie przy tym mozna sie podolowac lub ostro dawac w zyle i pelen odlot. ta muzyka tak jakos manipuluje czlowiekiem.
haus to ciezko sluchac jak ciagle to samo leci i takie jeszcze nuzace. juz nie wspomne o tanczeniu.
ale co do techno to ono nadaje sie na pubow w miastach a nie na dyski. moza fajnie potanczyc przy tym ale tzreba wiedziec jak. wychowani na wiejsckich dyskotekach tylko kicaja w rytm. w techno o cos troche innego chodzi. chociaz taniec bardzo podobyn

Dziekuje Rabee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
[quote="kimono"] faktycznie trance to jedynie przy tym mozna sie podolowac lub ostro dawac w zyle i pelen odlot. ta muzyka tak jakos manipuluje czlowiekiem.
haus to ciezko sluchac jak ciagle to samo leci i takie jeszcze nuzace. juz nie wspomne o tanczeniu.[/quote]
dlatego w tym przypadku popieram te osoby starsze bo tego co teraz jest to się słuchać nie da... Disco i Italo Disco to były czasy... które pewnie już nie wrócą... :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Słucham nie tak dużo.. od czasu do czasu..
Artystów nie podam... nobo sam nie pamiętam nazwy :P

[img]http://img.userbarz.com/86/17037.gif[/img]

[img]http://img.userbarz.com/88/17421.gif[/img]

[img]http://img.userbarz.com/119/23688.png[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba italian disco

Od tego wywodzi sie polskie disco polo

Accipere praestat quam inferre iniuriam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Brzoskwinka"][b]Rabee[/b], faktycznie trance to jedynie przy tym mozna sie podolowac lub ostro dawac w zyle i pelen odlot. ta muzyka tak jakos manipuluje czlowiekiem.
haus to ciezko sluchac jak ciagle to samo leci i takie jeszcze nuzace. juz nie wspomne o tanczeniu.
ale co do techno to ono nadaje sie na pubow w miastach a nie na dyski. moza fajnie potanczyc przy tym ale tzreba wiedziec jak. wychowani na wiejsckich dyskotekach tylko kicaja w rytm. w techno o cos troche innego chodzi. chociaz taniec bardzo podobyn[/quote]
,

Juz widze ze wogole nie rozrozniasz gatunkow i nie masz pojecia o czym piszesz, wolal bym abys byla bardziej obeznana w temacie a dopiero pozniej sie wypowiadala.

Wracajac do Italiano Disco, wogole do mnie nie trafia jako ogol muzyki, zdarzaja sie male smaczki ale sa znikome. Jezeli juz muzyka naszych rodzicow to tylko Rock ale tez wybrany. Taki jakis wybredny jestem do muzyki z tamtych lat :-)
Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja osobiście tego nie słucham, ale mój tata ma tego pokaźny zbiorek ;p vinyle, jakieś wersje różne.. Strasznie dużo tego mamy.. ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
UWIELBIAM TEN GATUNEK.SUPER MUZA DO TANCA I SŁUCHANIA.MAM BOGATA KOLEKCJE W SWOICH ZBIORACH.SIEMKA WSZYSTKIM ITALOWCOM I ZWOLENNIKOM TYCH KAWAŁKOW.MUZA NA DŁUGIE POKOLENIA.CO O TYM MYSLICIE? :aloha:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Serdecznie polecam portal chomikuj.pl bo na nim można znależć mnóstwo utworów Italo Disco

[color=cyan]
// A ja polecam przeczytanie [url=http://www.scypion.pl/topics8/980.htm]TEGO[/url] tematu.[/color]
Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lubie ten gatunek muzyczny, nutki lekkie i przyjemne dla ucha... (oczywiście to tylko moje skromne zdanie) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stare, dobre czasy...

 

 


Adam i Ewa byli pierwszymi ludźmi na Ziemi.

- To skąd u nich pępki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...