Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

No Wiec mam Na imie Karina :mrgreen: . MaM 15 Laat ;-) . hmm. Polecono mi tę strone na jednym z klanów na fotka.pl ;-) wiec postanowiłam sprobować :mrgreen: :mrgreen:
Hmm. Moje zainteresowania.. Niestety tak owych nie posiadam .. chyba sie jeszcze nie odnalazłam .. możże kiedyś coŚ mi baardzo zaimponuje i bede To Robić .. :lol:
Noo Narazie Tyle Bo i taaak Nikt Pewnie teGo nie Czyta.. :-( :lol: :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[b]KaRinkaa[/b], a Witam Cię serdecznie w społeczności Scypion.pl

[center][b][color="yellow"] :angel2: Nie szukaj smrodu tam, gdzie go nie ma... :angel2: [/color][/b][/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[b]KaRinkaa[/b],


witaj :)

baw sie dobrze

:aloha:

http://princeofdeath666.wrzuta.pl/film/eLapfXfbhe/vnv_nation_-_illusion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[b]KaRinkaa[/b], witaj ;-)
mam nadziejesz ze nie będziesz bohaterka jednego tematu
zapraszam do innych działów
i zwerbuj kogoś do nas

[center][gg=3]10987972[/gg]

'Może i jestem idiotą, ale nie jestem głupi.' ? Forrest Gump

"Может быть, я идиот, но я не дурак". ? Форрест Гамп[/center]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[b]KaRinkaa[/b], witaj.

Ludzie naprawdę to czytają :P

Niektóre kobiety są po to, by je wielbić, inne - żeby je bzykać. Problem mężczyzn polega na tym, że ciągle mylą pierwsze z drugimi (Jonathan Carroll)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="KaRinkaa"]chyba sie jeszcze nie odnalazłam .[/quote]
Nie dziwię się, zawsze na początku tak jest, wiem to po sobie i wiesz co? Nie bardzo wiedziałam mimo wszystko czy zostanę tu, ale jednak czas pokazał swoje i zaczynam z przyjemnością tu wchodzić :mrgreen: Witaj na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ;) i zycze udanej zabawy na naszym forum ;) pozdrawiam :*

~~$^^..:: uwierz w miłość a poznasz co to ból::..^^$~~



http://s8.metaldamage.onet.pl/c.php?uid=151024

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam serdecznie Karinko :-)
Oooo wiesz jak mi się te imię podoba :aloha:

But we're never gonna survive, unless... We get a little crazy.



[img]http://kroliki.net/images/banner.gif[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
KaRinkaa

Witaj na scypion.pl ;)) Baw sie dobrze i pish dużo...!! xP
PzDr. ;-) :afro:

( :

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam koleżankę :aloha:
widzę ,że zaczyna się era kobiet na Scypionie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hehe dobry patent Karinka :)
Dzieki ze jestes :) Mam nadzieje ze bedziesz aktywna (:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[b]KaRinkaa[/b],
witam cię
baw się dobrze
i pisz dużo fajnych postów

[color=yellow][b]Tylko ?ycie po?wi?cone innym warte jest prze?ycia.[/b][/color][/shadow][shadow=green] Zosta?am sprowadzona na z?a drog?, ale bli?ej mi do dobra ni? z?a.[/shadow] http://kagarolinka.wrzuta.pl/audio/kULpkkNtIp/friends-naucze_cie_zyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...