Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Qmac

Aborcja

Rekomendowane odpowiedzi

Aborcja jest zła!!
Nigdy jak bym tego się nie podjął jak bym był kobietą...
Dziecko które rodzi się, można oddać do rodziny zastępczej, a jest wiele takich rodzin którzy szukają dziecka a sami nie mogą mieć z powodu chorób, bezpłodności...
A ogólnie to jest złe bo odbierają czyjeś życie, nie ważne czy to dziecko czy dorosła osoba, ważne ze to człowiek ! A ludzi jak i zwierząt się nie powinno mordować...

LECH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Carlito"]Dziecko które rodzi się, można oddać do rodziny zastępczej, a jest wiele takich rodzin którzy szukają dziecka a sami nie mogą mieć z powodu chorób, bezpłodności... [/quote] Mozna, a owszem, ale zawsze jest ryzyko, że trafi do jakiś popaprańców. Albo nie trafi nigdzie. [quote="Carlito"]A ogólnie to jest złe bo odbierają czyjeś życie, nie ważne czy to dziecko czy dorosła osoba, ważne ze to człowiek[/quote] Człowiek?! Coś, co nie ma nawet mózgu? Wolne żarty.

Miau - to fakt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie rzecz w tym, żeby znosić aborcję. rzecz w tym, żeby propagować antykoncepcję. i tyle.
robić akcje z darmowymi gumkami - nie likwiduje to problemu, ale go zmniejsza.

aborcja tak - jeżeli jest zagrożenie dla życia dziecka lub matki lub jeżeli ciąża jest po gwałcie.
ciężka też jest sprawa, gdy dziecko nie będzie się mogło wychowywać w rodzinie, w której się urodzi [bo brak kasy, patologia etc]. ktoś powie, że można oddać dziecko - można. ale czy ten ktoś się zastanowił czy sam by chciał być oddany? owszem dzieci znajdują dobre domy. ale tyle samo dzieci takiego domu nie znajduje..

[center][url=http://www.fundacja-ast.pl/][img]http://www.fundacja-ast.pl/images/stories/inne/bannerAST3.jpg[/img][/url][/center]


http://www.martajarmula.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Brak słów zeby wyrazic jakie to jest chore!! oczywisie ,że aborcji mówie nie ! jednym sensownym powodem może byc zagrozenie zycia matki ,ale ja osobiscie i tak bym wolała sama umrzec niz zeby umarło moje dziecko....

nie rozumiem powodów typu nie mam za co go wychować wykarmic itp... od czego są placówki ? rodzina ? ... ale pewnie lepiej zabic dzieciaka...;/

Po coś wkoncu są zabezpieczenia..

[quote="matra"] ktoś powie, że można oddać dziecko - można. ale czy ten ktoś się zastanowił czy sam by chciał być oddany? [/quote] to co lepiej zabić? ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote]to co lepiej zabić? ;/ [/quote] tak. szkoda tylko, że to wszystko dzieje się przez ludzką głupotę.

osobiście nie wyobrażam sobie, żeby moje dziecko miało żyć w innej placówce niż mój dom. tak samo nie wyobrażam sobie, żebym miała dziecko przy sobie i nie mogła mu zapewnić podstawowych środków do życia. i tak samo nie wyobrażam sobie usunąć ciąży..

[center][url=http://www.fundacja-ast.pl/][img]http://www.fundacja-ast.pl/images/stories/inne/bannerAST3.jpg[/img][/url][/center]


http://www.martajarmula.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmmm, już kiedyś przerabiałam tu rozmowy na ten temat.
Znowu zaczną się debaty w której jedna strona będzie drugą starała się przekonać
że to ona ma racje i koniec.
W tej kwesti stuprocentowo zgadzam się ze zdaniem [b]hard_lady88[/b].
[quote="hard_lady88"]Brak słów zeby wyrazic jakie to jest chore!! oczywisie ,że aborcji mówie nie ! jednym sensownym powodem może byc zagrozenie zycia matki ,ale ja osobiscie i tak bym wolała sama umrzec niz zeby umarło moje dziecko....

nie rozumiem powodów typu nie mam za co go wychować wykarmic itp... od czego są placówki ? rodzina ? ... ale pewnie lepiej zabic dzieciaka...;/

Po coś wkoncu są zabezpieczenia.. [/quote]

But we're never gonna survive, unless... We get a little crazy.



[img]http://kroliki.net/images/banner.gif[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmm... Aborcja od dawna była kontrowersyjnym tematem. Kazdy ma swoje zdanie i własne odczucia co do tego dlatego uwazam ze decyzja powinna nalezec do nas. Jesli ktos nie chce usuwać płodu to nikt na siłe mu nie kaze. Ale gdy sa takie kobiety to powinny miec takie prawo zwlaszcza gdy grozi to utrata ich zdrowia, albo gdy np wykryje sie u dziecka jaka chorobe przez, ktora nie bedzie mogł normalnie zyc, funkcjonować. Osobiscie uwazam ze nie powinna byc zakazana to swiadomy wybór kobiety! To nie jest morderstwo jak co niektórzy sądzą. Czasem jest lepiej usunać płod niż wyrzucic dziecko przez okno bądz do śmietnika!!

~~$^^..:: uwierz w miłość a poznasz co to ból::..^^$~~



http://s8.metaldamage.onet.pl/c.php?uid=151024

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="happyGirl17"]Aborcja od dawna była kontrowersyjnym tematem.[/quote] dlatego ilu ludzi tyle zdań i wg mnie nawet nie ma co debatować na ten temat.. [quote="happyGirl17"]Jesli ktos nie chce usuwać płodu to nikt na siłe mu nie kaze.[/quote] i na odwrót.
mimo to aborcja jest smutnym zjawiskiem. najbardziej jednak boli ludzka głupota, bo to wszystko przez nią..

[center][url=http://www.fundacja-ast.pl/][img]http://www.fundacja-ast.pl/images/stories/inne/bannerAST3.jpg[/img][/url][/center]


http://www.martajarmula.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="matra"] mimo to aborcja jest smutnym zjawiskiem. najbardziej jednak boli ludzka głupota, bo to wszystko przez nią..[/quote] dokładnie gdyby było więcej mowy i zachęcania do antykoncepcji to aborcja zeszłaby na plan boczny i nikt o nic by sie nie kłócił.

~~$^^..:: uwierz w miłość a poznasz co to ból::..^^$~~



http://s8.metaldamage.onet.pl/c.php?uid=151024

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote]dokładnie gdyby było więcej mowy i zachęcania do antykoncepcji to aborcja zeszłaby na plan boczny i nikt o nic by sie nie kłócił.[/quote] no pomijając gwałty i przypadki zagrażające czyjemuś życiu to tak. do tego tak jak mówiłam - jakieś kampanie i douczanie ludzi głównie we wioskach.. do tego darmowe gumki [bo zjawiskiem powszechnym tam jest zbyt duży rozród względem ilości zarabianych pieniędzy, a co za tym idzie - bieda].
miały być automaty z prezerwatywami. no ale nie ma, bo żyjemy w państwie kościelnym - lepiej żyć w biedzie w wielodzietnej rodzinie niż stosować antykoncepcję..

[center][url=http://www.fundacja-ast.pl/][img]http://www.fundacja-ast.pl/images/stories/inne/bannerAST3.jpg[/img][/url][/center]


http://www.martajarmula.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="matra"][quote]dokładnie gdyby było więcej mowy i zachęcania do antykoncepcji to aborcja zeszłaby na plan boczny i nikt o nic by sie nie kłócił.[/quote] no pomijając gwałty i przypadki zagrażające czyjemuś życiu to tak. do tego tak jak mówiłam - jakieś kampanie i douczanie ludzi głównie we wioskach.. do tego darmowe gumki [bo zjawiskiem powszechnym tam jest zbyt duży rozród względem ilości zarabianych pieniędzy, a co za tym idzie - bieda].
miały być automaty z prezerwatywami. no ale nie ma, bo żyjemy w państwie kościelnym - lepiej żyć w biedzie w wielodzietnej rodzinie niż stosować antykoncepcję..[/quote]
zgadzam sie z Toba w 100%. nic dodać nic ując ;)

~~$^^..:: uwierz w miłość a poznasz co to ból::..^^$~~



http://s8.metaldamage.onet.pl/c.php?uid=151024

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czytam wasze opinie i wciaz nie potrafie okreslic sie na ten temat , jest wiele za i przeciw . gdy pomysle o zgwalconych kobietach po czesci jestem za ,ale gdy czytam cos takiego (wyslal mi to kiedys kolega)prawie wszystkie argumety za , odchodza w cien .

.......cos sie stalo, ja zyje
ja naprawde zyje
dar zycia otrzymalam
o, braciszka z boku poznalam
on tez prawdziwie sie raduje
i swiata oczekuje
dzieki ci mamusiu
i kochany tatusiu
braciszku! patrz, cos sie stalo
jakies swiatlo sie tu dostalo
jakies narzedzie blyszczace
ala! jakies klujace
braciszku co oni ci robia?
dlaczego dziure w brzuszku ci skrobia?
mamusiu! braciszka rozrywaja
raczki mu wyrywaja! wlasnie wykluli mu oko
i serduszko rozdarli gleboko
jestem krwia braciszka zbryzgana
mamusiu moja kochana
juz nie ma nas dwoje - zostalam sama
jak ja sie mamusiu boje
poce sie w kolorze krwi
mamusiu! nie pozwól umrzec mi!
MAMUSIU!
ten potwór paluszki mi obcina
juz jest kaleka twoja dziecina
mamusiu! co ja takiego zrobilam?
ja tylko zyciem sie cieszylam
mamusiu!
ja jestem miloscia Boga dla ciebie
On naprawde chce miec nas w niebie?
Jego milosc nigdy sie nie konczy
nawet po smierci sie saczy
ratunku mamo!
on urwal mi juz kolano
tatusiu! ja bede twoim skarbeczkiem
bede twoim anioleczkiem, ale pomóz mi
niech nie wyrywa mi drugiej raczki
mamusiu! tatusiu!
ja moge byc glodna, nie potrzebuje pieniedzy
kochani! ja moge zyc w nedzy
a nie nie pozwólcie aby mnie zamordowali
i zycie mi zabrali
mamusiu, ja jestem jeszcze mala
ja bede zawsze cie kochala
w twojej starosci bede promyczkiem slonca
bede miloscia cie obdarzala do dni twoich konca
mamusiu! jakis blyszczacy nóz
gardlo podrzyna mi juz
nawet nie wiem jak wy wygladacie
i dlaczego mnie nie kochacie?
mamusiu!
czy ja umieram dlatego, ze tatus cie dreczy?
ze cie nie kocha i meczy?
ja cie tysiac razy mocniej bede kochala
ja - twoja córunia mala
ja bede ci buzi na dobranoc dawala
ja sie bede z toba bawila i smiala
nie pozwól zebym zostala zmasakrowana!
mamusiu!
on teraz szczypcami oczy mi rozdusi
nie bede widziala mojej mamusi
a ty mnie mamusiu bedziesz widziala
spójrz do smietnika, tam bede lezala
mamusiu!
dlaczego zycie mi dalas?
i tak okrutnie je odebralas?

http://princeofdeath666.wrzuta.pl/film/eLapfXfbhe/vnv_nation_-_illusion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przyznam że wiersz piękny i działający na podświadomość . Wszystko ładnie i pięknie ale do tego wiersza można dać kontrę.

w twojej starości będę promyczkiem słońca - często życie pokazuje zupełnie coś innego
ja jestem miłością Boga dla ciebie - raczej to z miłości jego i jej
ja mogę być głodna, nie potrzebuje pieniędzy
kochani! ja mogę żyć w nędzy - całkowity nonsens, kto by chciał żyć w nędzy . Ja nie :-P chodzić żebrać albo zbierać po śmietnikach, wybaczcie ale to nie dla mnie.

Dalej nie będę już przytaczała. Nie śmieję się z tego wiersza i nie o to chodzi. Ja jestem za większą wiedzą, świadomością . Za należytym zapewnieniu bytu w naszym kraju, pracą opłacaną należycie i nie życiem w nędzy bo każdy żołądek potrzebuje jeść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[b]fortuna[/b],

ja tez jestem za lepszym zyciem .
gdyby teraz ktos dal tobie taki wybor ;daruje ci zycie , ale bedziesz zyla w nedzy.
nie wybrala bys zycia w nedzy?
niewiem ale dla mnie zycie ma wieksza wartosc niz tylko kasa ponad wszystko.

http://princeofdeath666.wrzuta.pl/film/eLapfXfbhe/vnv_nation_-_illusion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[b]maja[/b], nie czytałam jak dotąd tak dennego wiersza - nie chopdzi mi tu o temat, ale patetyzm tu zawarty staje się w pewnym momencie śmieszny - jak choćby te fragmenty, które skrytykowała [b]fortuna[/b]. Takie historie opowiadają Świadkowie Jehowy. [quote="maja"]gdyby teraz ktos dal tobie taki wybor ;daruje ci zycie , ale bedziesz zyla w nedzy.
nie wybrala bys zycia w nedzy?[/quote]
Phi, teraz każda matka będzie pytała płodu, czy woli żyć w nedzy czy umrzeć, czy woli kolor czerwony czy zielony, czy woli mięsko czy warzywa...

Miau - to fakt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Catwoman"]Phi[/quote] wiesz , moze byc dla ciebie denny , ja jestem matka i jak sobie wyobrazam ze moj syn prosil by mnie tak o zycie to serduszko mi sie kraje i plakac mi sie chce.
gdy bylam w ciazy czesto zastanawialam sie czy bedzie dobrze uczyl sie kim zostanie w przyszlosci i takie tam .

http://princeofdeath666.wrzuta.pl/film/eLapfXfbhe/vnv_nation_-_illusion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak może prosić, skoro nie mówi... Skoro nawet nie ma mózgu... Ech...

Miau - to fakt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Catwoman"]Jak może prosić, skoro nie mówi[/quote] mowilam o moim synu i obecnym jego wieku , a plod tez zyje i tez jest to juz mala zywa istotka.
[quote="Catwoman"] Skoro nawet nie ma mózgu... Ech...[/quote] od 6 tygodnia ciazy ksztaltuja sie narzady zewnetrzne jak i wewnetrzne.

http://princeofdeath666.wrzuta.pl/film/eLapfXfbhe/vnv_nation_-_illusion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
[quote]gdyby teraz ktos dal tobie taki wybor ;daruje ci zycie , ale bedziesz zyla w nedzy.[/quote]
Wybacz ale nikt mnie nie pytał czy chcę przyjść na świat i nie pamiętam nic z okresu bycia w brzuchu. I nie ma co zadawać takich pytań bo to nigdy nie nastąpi. Jednak jako embrion :mrgreen: odpowiem Ci tak. Nie potrzebuję majątku, ale potrzebuję mieszkania ciepłego, michę z żarciem , mydło, wodę, światło, gaz, ciuchy, te niby głupie słodycze , buty abym mogła podreptać do szkoły, pracy itd. Nie chcę sprzedawać d.... nie chcę żebrać, nie chcę grzebać w śmietniku, nie chcę być śmierdzącym nurkiem pod mostem, nie chcę mieszkać w przytuliskach. Jak was kochani rodzice nie stać na mnie , to nie przywołujcie mnie na świat abym się męczyła, abym trafiła do domu dziecka, albo chodziła z ciągle burczącym brzuchem. To jest to, czego ja chcę a z czym nie musisz się zgadzać Ty. Nie przemawia z moich ust żądza pieniądza i fortuny jak się zwałam, ale człowieczeństwo. Chcę żyć godnie. Czy nie mam do tego prawa?


Zapomniałam jeszcze coś dodać. Temat jest o życiu poczętym więc odpowiadam jako embrion. Nie zmieniaj go :-P albo załóż inny.
Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="fortuna"]Nie zmieniaj go albo załóż inny.[/quote] nie zmieniam go , wciaz pisze o aborcji i dalej nie rozumiem ludzi ktorzy uwazaja plod za rzecz ktora nie ma prawa istniec i niczego nie czuje. zrobia , a pozniej do kosza .
o wartosciach majatkowych nie ja zaczelam pisac :-P

http://princeofdeath666.wrzuta.pl/film/eLapfXfbhe/vnv_nation_-_illusion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote]nie zmieniam go[/quote] Jednak zmieniasz zadając mi pytanie jako osobie już istniejącej :-P Trzeba było mnie spytać czego chciałam będąc kiełkującą fasolką :mrgreen: To odpowiem że nie mam pojęcia , bo mam całkowite zaćmienie i nawet nie widziałam ścianek w których pływałam :mrgreen:
[quote]mowilam o moim synu i obecnym jego wieku [/quote] Zdanie samo w sobie mówi o zmianie tematu. Mówiłaś do Cawtoman o synku w chwili obecnej , nie jak był w brzuszku.

[quote="maja"]i jak sobie wyobrazam ze moj syn prosil by mnie tak o zycie to[/quote]
Po co sobie wogóle wyobrażasz sytuację tak drastyczną jak planowany mord na człowieku który stoi obok Ciebie, śmieje się do Ciebie i mówi. Wiesz nie każdy bandzior podczas napadu planuje morderstwo tylko wychodzi to z sytuacji, a co dopiero Ty. Zlituj się nad swoją wrażliwością.

[quote="maja"]niewiem ale dla mnie zycie ma wieksza wartosc niz tylko kasa ponad wszystko.[/quote] [quote="maja"]o wartosciach majatkowych nie ja zaczelam pisac :-P[/quote]
Majeczko, nigdzie nie napisałam , że kasa jest dla mnie ponad wszystko. Wspomniałam o należycie opłacanej pracy, o godnych warunkach do życia bo tego człowiek potrzebuje. Czy to jest coś nadzwyczajnego? Nie ma co się wstydzić mówić głośno że bez pieniędzy nie ma życia. Bez nich jesteś nikim. Nie masz na chleb, na podstawowe rzeczy potrzebne do normalnego funkcjonowania i nie oszukujmy się że można żyć tylko miłością albo powietrzem. Dziecko kosztuje. Potrzebna jest kaszka, mleczko, pieluszki itd. Potrzebuje łóżeczka z kołderką. Nie wystarczy karton i łachman do przykrycia. Potrzebne są leki jak zachoruje. I cytat z wiersza- [quote]kochani! ja moge zyc w nedzy [/quote] Chcesz tego naprawdę? Ja wystarczająco napatrzyłam się w TV na płaczące matki żyjące w norach, na odbierane im dzieci, na drobne zasiłki z opieki. Dość mam słuchania jak w szkołach co drugie dziecko jest głodne. Jak nie mają na leki , jak nie mają na zapewnienie diety która jest niezbędna. Naprawdę uważasz że można żyć bez pieniędzy?

Zaznaczam że też nie piszę o aborcji jako o antykoncepcji. Na ten temat już znacznie wcześniej się wypowiadałam i nie chcę się powtarzać.

Zaznaczam też, że nikogo nie chcę przekonywać, a to co piszę to są tylko moje i wyłącznie poglądy na życie. Wymieniam zdania z wami ukazując jakie mam podejście. Prawo nasze stworzyło zakaz, ale nie stworzyło niczego aby kobiety naprawdę chciały rodzić. Ja wiem, że każde współżycie to nie tylko przyjemność , ale za każdym razem trzeba myśleć o konsekwencjach. Ja nie mam takiego problemu, ale życia nikt nie może przewidzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
[quote="fortuna"]Jednak zmieniasz zadając mi pytanie jako osobie już istniejącej [/quote] aborcja to obszerny temat , jak nie usunie sie ciazy to zycie istnieje. [quote="fortuna"]Zdanie samo w sobie mówi o zmianie tematu. Mówiłaś do Cawtoman o synku w chwili obecnej [/quote] gdybym go usunela to by nie istnial , ale nie zrobilam tego wiec istnieje. [quote="fortuna"]Po co sobie wogóle wyobrażasz sytuację tak drastyczną jak planowany mord na człowieku który stoi obok Ciebie, śmieje się do Ciebie i mówi. Wiesz nie każdy bandzior podczas napadu planuje morderstwo tylko wychodzi to z sytuacji, a co dopiero Ty. Zlituj się nad swoją wrażliwością. [/quote] bo dla mnie nie narodzone dziecko to tez zycie. z tego co mowisz wychodzi na to ze jezeli nie widac usniechu itp. to mozna zrobic wszystko(czego oczy nie widza temgo sercu nie zal)



a tak na marginesie w skrajnych przypadkach typu gwalt itp. isnieje inna mozliwosc , a mianowicie - postinor
Edytowane przez Gość

http://princeofdeath666.wrzuta.pl/film/eLapfXfbhe/vnv_nation_-_illusion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="maja"](czego oczy nie widza temgo sercu nie zal) [/quote]

Jak Twój facet zdradzi Ciebie i Ty nie będziesz wiedziała to też nie będzie Ci żal :mrgreen: więc jeśli chodzi ten żal to akurat do mnie nie przemawia :-P
[quote="maja"]bo dla mnie nie narodzone dziecko to tez zycie. z tego co mowisz wychodzi na to ze jezeli nie widac usniechu itp. to mozna zrobic wszystko[/quote]
Nie można zrobić wszystkiego np. wykorzystać seksualnie, podać łyżeczką soczek, zabaweczkę, ubrać itd.


Maja jeśli w moich postać znajdziesz choć jedno zdanie, gdzie piszę o tym że aborcja to wspaniała sprawa i wszystkie kobiety są z tego powodu szczęśliwe to dam Ci dosłownie 10 piw. Poczytaj temat od pierwszej strony, poczytaj moje posty, a może zrozumiesz co ja piszę, bo nie chce mi się w kółko powtarzać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="maja"]od 6 tygodnia ciazy ksztaltuja sie narzady zewnetrzne jak i wewnetrzne.[/quote] Czyli po ok 1,5 miesiąca możemy teoretycznie uznac człowieczeństwo płodu. [quote="maja"]nie rozumiem ludzi ktorzy uwazaja plod za rzecz ktora nie ma prawa istniec i niczego nie czuje. zrobia , a pozniej do kosza [/quote] Ma prawo istnieć, ale w godnych warunkach - o czym z resztą pisała [b]fortuna[/b]. Jeśli babka ma zamiar żałować swojego życia, jeśli liczy tylko na zabezpieczenie pieniężne w postaci becikowego... Jeśli ma wychodzić za mąż, bo "wstyd tak samej z dzieciakiem" - to nie jest w porządku. Ja chronię życe osób żyjących, nie bezmózgich płynów, którym na siłę daje się pełne prawa człowieka. A zauważ, że płód nie ma nawet praw człowieka.

Szlakiem fortuny zaznaczam, że ja nie popieram aborcji, lecz [u]prawo do aborcji.[/u]

Miau - to fakt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Catwoman"]nie bezmózgich płynów[/quote] Ty też byłaś bezmózga jak każdy inny ale widzisz co z ciebie wyrosło :-) myśląca kobieta która jest moderatorem na Scypion :-)
A ogólnie nie wiem po co te pytania i odpowiedzi, każdy ma swoje zdanie na ten temat i niech go utrzymuje jak najdłużej bo nie lubię sytuacji takich że ktoś mówi tak to ja będę też tak mówić...
Ja jestem przeciwny aborcji bo z każdego coś wyrośnie, tylko dziwi mnie zachowanie [b]Catwoman[/b] w tym temacie...
Oczywiście tak jak wcześniej pisałem ma każdy swoje zdanie, no ale same te jej podejście jest interesujące...

LECH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...