Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Demon

Ekstremalne warunki zimą

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie :)

Zima zbliża się wielkimi krokami....
A ja nie mam doświadczenia w prowadzeniu samochodem w zimie :oops: To będzie moja pierwsza zima.
Chciałabym wysłuchać Waszych rad, jak się poruszacie w śniegu, zaspach itp. Na co mam uważać itp.

Pozdrawiam
Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
ja tez nie mam

pamietam jak rok temu chyba to luty byl

potrzebowalam kasy to pojechalam jako kierowca do francji...i mialam nowym samochodem wrocic :mrgreen:
a francuzi chyba nawet nie wiedza ze istnieje cos takiego jak zimowe opony :lol: :lol:
na autostradzie byla taka szklanka ze jechalam z 20 km/h--zadnej przyczepnosci do podloza
i z wielkim strachem...ze zgubie ogon i zagine w niemczech :lol:
po tej sytuacji juz niczego sie nie boje... :lol:
zadna zima mi nie straszna.. :mrgreen:

zauwazylam ze wielu kierowcow ..wchodzac w zakret bywa ze niebiezpieczny
zwalnia na nim..
ja zwalniam przed zakretem a na nim samymym dodaje gazu...- to lepsze wyjscie..
jeszcze nie wiem dlaczego ale brat mnie tego nauczyl :lol:
a mu wierze...w jego doswiadczenie bo robi setki kilometrow tygodniowo :mrgreen:
Edytowane przez Gość

[img]http://www.suwaczek.pl/cache/87cf95b529.png[/img]

i kocham coraz bardziej:*

[img]http://kobietaintymnie.pl/suwaczek/cache/7618c6bf.gif[/img]

Kochamy Cie nasz Aniołku:*

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
[quote="NudnaBaba"]Witajcie :)

Zima zbliża się wielkimi krokami....
A ja nie mam doświadczenia w prowadzeniu samochodem w zimie :oops: To będzie moja pierwsza zima.
Chciałabym wysłuchać Waszych rad, jak się poruszacie w śniegu, zaspach itp. Na co mam uważać itp.

Pozdrawiam[/quote]
Na poczatku powiedz jaki masz samochod, z tylnim czy przednim napedem?