Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Neo2000

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Neo2000

  1. Neo2000

    prawko

    [quote="młoda"]za pierwszym razem zdają farciarze [;[/quote] ehh czasem sie to zdarza,zalezy na kogo sie trafi z tego co wiem.Znam jedna osobe ,ktora naprawde bardzo dobrze jezdzi a zdala za 3 razem jak ja..zal Ja osobiscie,jak juz wspomnialem mam kat b od 5 lat,a od wiecej niz roku posiadam rowniez kat C ..z moich znajomych najblizszych tylko ja posiadam te kategorie w tak mlodym wieku xD Pozdrowa !
  2. Neo2000

    Twory własne.

    a masz moje jeszcze ?...watpie.. x]
  3. Neo2000

    Twory własne.

    Spokojnie,bez zbednych emocji,zachowij iscie stoicki spokoj x]...a niby dlaczego mialbym nie pamietac ?,gdzies nawet foteczke mam Twoja nawet i gg xD..
  4. Neo2000

    Twory własne.

    Witam po dluzszej przerwie..W szczegolnosci [b]Mloda[/b] ,bo ja najbardziej kojarze z tego forum :-)...doklepala sie widze tu admina..ja mialem tu kiedys jr. admina..ale to stare czasy xD ** Potok ** Siedze sobie gdzieś sam na kałuza wody,jeziorem a możne łez i..widzę swoje odbicie i pisze na nim Twoje imię,a w głowie potok myśli mam ,a myśli wpierw w wyrazy,zdania i te pytania sie ukladaj na które nie znam odpowiedzi..Pisze od M ,bo lubię ta litere.. Magda,Moni...Nie..nie wiem...Jak Cie poznam to zapytam i napisze je,nie na wodzie , nie na piasku na plaży,na białej kartce,nowej czystej,świeżej... ** Chce ,tęnsknie ** Tęsknota rwie me serce,coz robic mam,czekac pozostaje,czekac na ten deszcz..rozmyslac , marzyc,przeniesc sie w czasie ,w marzenia,we wspomnienia ,w to co daje mi wiare i chec do dalszego istnienia,w to co daje kolor mych marzen i snow,do tych chwil..Dzis przed snem pragne ujrzec Cie, Ty moje nadtchnienie,moje spelnione marzenie,moj raj,moja milosc,pragne uscisnac,usyszec,zobaczyc,ucalowac..(..) Ps.wiecej tego typu tekstow znajdziece na mojej stronce,ktorej adresu podac nie moge tutaj(wymagania forum) Pozdrawiam, Mariusz(aka Neo )
  5. Neo2000

    Pozegnanie...

    Ok,jesli mod dowolny uwazal bedzie jak i Ty to niech usówa ten temat ,nie zalezy mi na tym czy pozostanie czy tez nie...po mnie to splywa jak kurze go*** po scianie :D..Raz widzialem ,ze ktos tego typu topick napisal i nie widzialem takego typu komenta jak Twoj...
  6. Neo2000

    Pozegnanie...

    Witam wszystkich forumowiczow i forumowiczki Scypiona ;] W niniejszym topicku chcialbym sie pozegnac z wami,szczegolnie z : [b]Milka[/b](serdecznie dziekuje za zyczonka urodzinowe,ktore otrzymalem od Ciebie i wlasnie dlatego wymieniam Twoj nick w tym miejscu ;-),[b]Mloda[/b](znam Cie juz od dawna z innego forum i to Ty mnie tu skierowalas podajac linka na gg,nie pisalem prawie nic ,sry :D ])...W poniedzialek w nocy wyjezdzam do wojska(konkretnie Ostroda,ale tylko narazie,bede tam kierowca jak zdam z pozytynym rezultatem kurs na kat. C ), wiec to jest jedynym powodem pisania tego topicka...No to w sumie tylke co chcialem napisac.... Cu&Pozdrowa i niech moc bedzie z wami ;] ,moze tu jeszcze powroce :-)... Neo. Ps.Mam nadzieje,ze dzial odpowiedni wybralem...
  7. Neo2000

    Pupcia

    Czy ja wiem czy nie jest smieszny...ja sie nawet usmiechnolem ogladajac go ,ale nie rzey sie smiac cala gemba x]...coz kazdego rosmieszy co innego...
  8. Neo2000

    Fotka.pl

    [quote="fobia"]Nie miałem i to nigdy.[/quote] ja mam ,ale zdjec nie dawalem..mam od tak,do przegladania :D
  9. Neo2000

    Siatkówka;) Moj sport;)

    Bardzo lubie siatkowke ,grywam w nia w kazda niedziele ze znajomymi,a ogladam tylko gdy nasze zlotka graja ;]
  10. Neo2000

    Fotka.pl

    [size=9][color=#4996BA]** [b]Dodano: 24 Maj 08, 10:04[/b] **[/color][/size] [quote="MagicalFire"]gdzie można poznać fajnych ludzi[/quote] fannych ludzi mozna poznac wszedzie,nie tylko tam.. [quote="dkf"]Jak dla mnie to trochę dziecinne i za bardzo na pokaz.[/quote] dziecinne?..hmm czy ja wiem,bardziej dziecinnej jest tzw.strzałek puszczanie ,a czy na pokaz?..na pokaz to nie raczej...raczej chwalipietstwo swoim wygladem :D [quote="dkf"]nie mające nic wspólnego z prawdą i rzeczywistością.[/quote] hmm...jesli dziewczyna dajmy na to jest atrakcyjna to jak ktos napisze "sliczna jestes" to ,to jest zgodne z rzeczywistoscia i prawda,ale jak ktos napisze "fajna jestes" to nie ,bo to okreslenie wg. mnie oznacza do jaka ta osoba jest okladka a nie tylko okladka...tego typu okreslenia sa za plytkie,kemtujac czyjes zdjecie powinno napisac sie wiecej niz ta glupie "sliczna jestes"...np."Jak patrze w Twoje oczki ,to az mapy potrzebuje ,bo sie w nich gupie :D " itp...przereklamowanie,ale malo spotykane xD....
  11. [quote="Zielony34"]Jak dla mnie jest to chore.[/quote] Chore ?....Dla mnie raczej glupie...
  12. Neo2000

    Kody w grach.

    [quote="Matrix"]Kody używam bardzo rzadko i tylko wtedy gdy już przeszedłem daną grę i chce się pobawić ;-) Nie ma sensu przechodzić gry na kodach bo to nie daje tyle satysfakcji co przejście trudnej misji samemu :D [/quote] w 100 % Cie popieram ,mialem napisac dokladnie tak samo ;] ,pozatym mozna je uzywac gdy np.misja jest bedz kitu trudna nie ma takiej mozliwosci ja przejsc bez uzywania jej... [quote="ankieta"]Kodów używam gdy normalna gra staje się nudna[/quote] W tym przypadku takowa gra ma tylko jedno miejsce gdzie moze przebywac...tylko w koszu :D,wiec po co chetow uzywac jak nudna jest (takia pozycja w ankiecie nie powinna sie znalez c wg. mnie )
  13. Neo2000

    Grupa krwi

    Ja rowniez jak forumowiczka [b]młoda[/b] nie znam grupy swojej krwi,choc pobierano mi ja raz na banak...
  14. Neo2000

    prawko

    Prawko mam od 5 lat juz..zdalem za 3-iecim podejsciem ,testy zero bladow :D i jestem szczesliwy ze eri :D
  15. Neo2000

    Twory własne.

    To moze nie wiersz ,ale upne to tutaj ;] (tresc dzisiejszego sms'a do takiej jednej ;) ) [code]Tak sobie siedze w pokoju,okienko otwarte,czuje zapach wiosennego deszczu,obok mnie krzeslo wolne,wyobrazam sobie Ciebie...Siedzisz na nim obok mnie a ja patrze na...Twoje zgrabne,sexy i dlugie az po niebo nogi..a potem ide wyzej powoli,...Twoje raczki,pewnie masaz nimi jest nieziemski i ta klodeczka ,ktora mozna by na bylo naoliwic xD...Patrze na Twoje usta zmysłowe,kuszace,starannie umalowane,wargi przyciagajace spojrzenie...to sen....Ladne sa dzieci ,ladna jest rowniez pogoda ,a Ty odlotowa :D...[/code] Slowa toastu jaki wznioslem wczoraj na imprezie dla takiej jednej,nie bylo jej jednak :/,ale toast byl..obiecalem...Nie rzucam slow na wiatr :D [code]Dłon wzniose wysoko ,lecz nie do nieba,za zdrowko Twoje wypije,wypije bo wypic trzeba ;),choc szkoda ,ze Ciebie Tu nie ma :/...[/code] Wierszyk ,ktory w ShoutBoxie powstal na pewnym forum ,tak jakos wyszlo :D....Mam nadzieje ,ze wspoltworcy nie beda mieli nic przeciwko ;] ,pozdrowa dla nich z tego miesca ;).... [code]Praca zbiorowa: Cytat: [Dzisiaj 22:09] koszalek-opalek: łeb siwieje, Krasnal szaleje... :P [Dzisiaj 22:10] Neo2000: lisc zielenieje ,slonce w łeb grzeje :D [Dzisiaj 22:12] Lestatt: A co drugi user coś chleje :P [Dzisiaj 22:12] vieshieck: gdy wieje i gdy nie wieje :D [Dzisiaj 22:15] Neo2000: myslimy...a moze cos dzis przyniesie,przywieje... :D[/code]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...