Skocz do zawartości
syjon

jakich specyfików używaliście?

Rekomendowane odpowiedzi

Braliście jakieś substancje zakazane? Jakie wrażenia?
Mi najbardziej podobał się odlot po szałwi z dopalaczy. Szkoda że już jest nielegalna!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Na razie próbowałam raz, ale z chęcią powtórzę. Mieszanka z rastashopu. The recidivist się nazywała - ale dlaczego to nie mam pojęcia ;p
Jakie wrażenia? Nigdy nie sądziłam, że coś takiego istnieje. Moja początkowa reakcja to 'ja już nie chcę, zabierzcie to ze mnie', ale po chwili było zajebiście. Czułam się jakbym wylądowała w innej galaktyce. Jeszcze kolega przyniósł taką muzę aka iDosy. Masakra. Ale wspominam miło i mam nadzieję, że jeszcze nieraz się z tym zetknę.

[color=#00FF80]Nie wiem, nie znam się, nie obchodzi mnie to.[/color] :woot:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Ogółem To starałem się w większości wszystkiego spróbować , Ale najbardziej zadowolony z Amfetaminy co do Dopalaczy to to co oni sprzedają to jest masakra xD Ładne odloty po tym są ;] Pzdr ;]

http://www.youtube.com/watch?v=FKlEhI_kC0o

Odcięty od świata - Brak neta ;/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Chcesz łatwy dopalacz zrobić ;)..
Wez coca-cole i popij 2-3 awiomarin [ten środek by nie rzygać w czasie podróży ]..
Odjazd gwarantowany .

Lub drugi sposób nie polecam bo zgona można zaliczyć :mrgreen: [stracić przytomność dla mniej kumatych ]..
Idzie się do apteki po syrop PINIO i pijemy do końca , jak się nie porzygasz lub przytomności nie stracisz będziesz miał odjazd :hyhy:

"Gdy się urodziłem ,Diabeł krzyknął kurw.. konkurencja .."

CHCESZ POGADAĆ PISZ !!

legrezz.pl

Anonymous

[b] Co się gapisz ?? Uważaj bo [u]Niedotykalna[/u] cię zje ....[/b]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Poza CZYSTĄ marichuaną nie uznaję tego typu gówien. Nie umiecie się wprawić w świetny nastrój sami z siebie, tylko musicie sie wspomagać jakimiś gównami O.o ?