Skocz do zawartości
Callador

Bieganie

Rekomendowane odpowiedzi

Co sądzicie na temat biegania przy -10 stopni ;d ? tak do 10 km ;> Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Wszystko zależy od tego czy biegacz jest już wprawiony i jak jest ubrany. Są przecież specjalne 'gąbkowe' wdzianka, itp.
Wiem na przykładzie mojego brata, że fachowe wyposażenie bardzo ułatwia bieganie przy jakiejkolwiek temperaturze i biegał już nie raz w takim mrozie.

[color=#00FF80]Nie wiem, nie znam się, nie obchodzi mnie to.[/color] :woot:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
np nie wprawiony biegacz w dresie ;) ewentualnie laycra ...
No i wiadomo ze 2 pary skarpet ;d kalesonki rekawiczki kominarka badz czapka szalik bluzka kurteczka i hejaaa xd ... Praktykujecie takie coś ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Że tak powiem... kurtka się zupełnie nie nadaje. Bo tylko się spocisz i zachorujesz. Wcale nie trzeba się ubierać na cebulkę, bo to tylko gorzej wychodzi.
Mój brat biega w zestawie 'gąbkowym' i na to jeszcze dres. Oczywiście wygodne buty i czapka mimo wszystko. Mówi, że mu ciepło i lepiej niż latem. Ja mu wierzę.

[color=#00FF80]Nie wiem, nie znam się, nie obchodzi mnie to.[/color] :woot:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Jeśli jest sie dobrze ubranym i ma sie checi to czemu nie ;-) tylko nie wiem jak po sniegu sie biega bo nigdy nie probowalam :-P ale wiekszych przeszkod nie widze :lol:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Ja raczej bym się na to nie zdecydowała.
Podziwiam ludzi za ich wytrwałość, 10 km to bardzo dużo, a do tego przy -10 stopniach to jeszcze trudniej.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
W ogóle bieganie jest super ;]
A 10 km też nie jest dużo dla osób, które regularnie trenują.
A przy 10 stopniach..
Jeśli jest się odpowiednio ubranym i zachartowanym to problemu nie ma ;-)

[color=red][b]wehikuł czasu to byłby cud[/b][/color]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi