Skocz do zawartości

Pinky

Members
  • Liczba zawartości

    793
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutral

Converted

  • LOCATION
    Poznań

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pinky

    Bez przedstawiania.

    Bez powodu raczej was nie zostawię :) No Kika powiem Ci, że podrosły już 5 lat kończą w tym roku :) Widzę,że forum coś średnio aktywne jest ;/
  2. Pinky

    Bez przedstawiania.

    Kope lat :) co slychac ? :)
  3. Pinky

    Bez przedstawiania.

    Witam ponownie, Mysle, ze przedstawiac sie nie musze.. Dlugo mnie tu nie bylo, wiec wypadalo sie przywitac.
  4. Pinky

    W co ostatnio graliście?

    World of Tanks. To jedyna gra w ktora gram obecnie.
  5. Pinky

    Smartfony

    Ja posiadam Samsung Galaxy Trend. Osobiscie moge go polecic, a w granicach 600 zl sie smialo zmiescisz. Wydajny procek i pamiec ram tez ma przyzwoita wydajnosc. Jedynym mankamentem jest bateria, ktora naprawde jest kiepska.
  6. Pinky

    Pytanie do was

    Lubie siebie, nie mam jakis oporow zeby smialo to powiedziec. Jest kilka cech, ktore posiadam choc nie chce. Jestem soba, to czyni mnie silna. I nie bede walczyc z cechami charakteru,ktore sa mi pisane tylko dlatego, ze moge kogos urazic lub skompromitowac. Mowie co mysle jesli nie rozumiem to pytam. Wiec nie mam powodu do "samo nie lubienia".
  7. Ja jedyne co moge powiedziec w tym temacie to to, ze w internecie brakuje kultury osobistej. A jesli chodzi o strony, badz tresci jakich brakuje to hmm.. chyba nie ma rzeczy ktorych w internecie by nie bylo. Od stron z pomocami naukowymi po przez muzyke i filmy,piratctwo az do tresci pornograficznych. Moim zdaniem wypadaloby zrobic sobie przerwe od internetu i wyjsc na spacer. Skoro internet sie znudzil to innego wyjscia nie widze.
  8. Weszlam tutaj by sprawdzic czy cos tutaj uleglo zmianie, chociaz minimalnej.. Mylilam sie. Jest gorzej niz bylo. W pelni zgadzam sie z niedotykalna oraz madravem. Ranga dla lansu, idealne stwierdzenie. 5 osob z teamu i 2 osoby do pilnowania. Kika napisalas, ze moglibysmy wykazac sami wiecej inicjatywy i pomoc rozwinac forum. Wielu z nas podejmowalo taka probe i co ? W moim przypadku byla 100% dyskryminacja ze strony moderacji, moj pomysl zostal uznany za glupi i nie potrzebny.. Wiec po co podejmowac jakiekolwiek próby przejecia inicjatywy skoro tak czy siak nasze pomysly sa na starcie odrzucane i uwazane za glupie ? Dodatkowo team'owi w ogole nie zalezy na zwyklych userach, najlepiej sie czuja we wlasnym gronie.. To widac, ze najchetniej by sie wszystkich pozbyli. Np. Pani Moderator swoim pieprzeniem cytuje: " .. Jak komus sie nie podoba to nie moze stad isc ". Ewidentnie widac, ze diabel tkwi w szczegolach nie podoba sie to wypier.... wszystko w temacie. Wtedy mogliby w koncu rozmawiac o bdsm i wielu innych rzeczach. Szkoda slow. Jak znajomi z innych for pytaja mnie jak tutaj jest nie klamie. W pelni odradzam rejestrowanie sie tutaj. Niedotykalna wielkie propsy za wszystkie posty w tyn temacie nie ma zdania z ktorym bym sie nie zgodzila : )
  9. [quote]Umożliwiliśmy zorganizowanie konkursu[/quote] Ze niby kto? Tylko MF raczyl wypowiedziec sie w tej sprawie Ty zapewne nie zamoczyles w tym palca, wiec nie przywlaszczaj sobie czegos czego nie zrobiles. Sambie jakos nie bylo ciezko sie zgłosić, co wiecej napisala bardzo ladne uzasadnienie. A wiesz co Ty robisz ? Oprocz straszenia banem nic. A co do modulu to. sadzisz, ze wlasnie funkcja sklej zolwia zacheci do korzystania z forum ? I o to wielkie halo? No sorry, ale to jest kwestia nazwy. Przez 3 miesiace tylko to zrobiliscie, a obiecujecie zlote gory taka jest prawda. Woe is me ma racje.. Ja takze stad ide, bo to miejsce dzieki kreatywnosci moderacji i administracji spadlo na dno. Traktujecie ludzi z poza teamu jak smieci dyskryminujac ich pomysly i wypowiedzi na kazdym kroku. Wasze zalosne zachowanie doprowadzi do tego ze bedzie tu pusto i tak juz 3 osoby mniej.
  10. [quote="Niedotykalna"]Powinna być ankieta ; ) Może jakiś moderator doda?[/quote] Zanim temat zostal przeniesiony ankieta byla. Ale Samba uznala ze spamie ( nie wypominajac tematu bla bla...) i teraz ankiety nie zrobie
  11. [quote="samba_mamba"]Do kiedy ostatecznie jest termin nadsyłania głosów? Bo kasujesz posty, w których podajesz kolejne daty, co chwila to się zmienia, a nie widzę nigdzie regulaminu. Tematy scalam. Nie ma powodu, aby zakładać kilka dla jednego konkursu i każdy kolejny z głupszym tytułem. Skoro uważasz, że konkurs organizowany przez Ciebie jest głupi (tak zatytułowałaś temat dla przypomnienia), to trzeba było się tego nie podejmować. Tyle ode mnie. Swój głos oddam dziś po południu. Dzięki za przypomnienie.[/quote] Zmieniam daty bo myślałam,że jak przedłużę termin to będzie więcej zainteresowania. Ja nie uważam tego za głupotę, ale modzi tak, upokorzyli mnie. Jakby się człowiek nie starał to i tak jest źle. Swój typ można mi przysłać do godz. 20 to jeszcze dopiszę do głosowania.
  12. Kandydaci: Ja (kandydature zgłosili Woe is me i Redorange666) Madrav (kandydature zgłosiła Niedotykalna) Hajmdal (kandydature zgłosił Krang) Niedotykalna ( kandydature zglosily Samba i Pinky) (Głosowanie do końca miesiąca) Chcecie to głosujcie, a jak nie to nie. Jedyny punkt regulaminu to nie głosujemy na samych siebie i oddajemy tylko jeden głos.)
  13. Chciałam dobrze, ale jak zwykle to ja jestem ta zla. Uznajecie krytyke za obrazanie i bez podstawnie mnie oskarzacie. Nie jest to mile. Popieram Niedotykalna, po co MF zgadzal sie na konkurs skoro wszyscy uznali to za glupie i niepotrzebne, wasze projekty obiecujecie od poczatku swojego pobytu w teamie, jednak postepow nie widac.
  14. Surowiej ? Walisz mnie facet dla mnie ta cala wasza banda to wielkie 0 !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...