Seksualne zabawki.

Temat mówi sam za siebie :P
Awatar użytkownika
Kika666
V.I.P
V.I.P
Posty: 6032
Rejestracja: 25 lis 2012, o 16:26

Seksualne zabawki.

Post autor: Kika666 » 23 sie 2014, o 13:13

;-)Znawcy tematu twierdza, ze oferowane przez japonska firme lalki , to nic innego jak
zastepstwo ciala kobiecego.
Taka lalke mozna juz kupic za ok.5 tys.zlp.
Lalka do zludzenia przypomina kobiete, ma piekna twarz i skore , a taze ruchome stawy
dzieki czemu mozna ja w dowolnej pozycji ustawic.
Oczywiscie oferowane substytuty kobiety sa szczuple i filigranowe, bo waza ok 30 kg.
Ponoc ma sie wrazenie, ze to naturalna istota.
Co o tym ,,wynalazku,, myslicie?
Z tego co wiem , to chetnych facetow na takie kochanki na gwizdniecie jest bardzo duzo. :evil:
761e69ea63c3d9da124d7e807b5105e53ac45c8d.jpg
761e69ea63c3d9da124d7e807b5105e53ac45c8d.jpg (251.77 KiB) Przejrzano 8895 razy
e1a14039e30168f0f8925c92aa42bce4b5fe9c3d.jpg
e1a14039e30168f0f8925c92aa42bce4b5fe9c3d.jpg (255.84 KiB) Przejrzano 8894 razy

Awatar użytkownika
Coolka
Zasłużeni
Zasłużeni
Posty: 3314
Rejestracja: 27 lut 2013, o 14:40

Re: Seksualne zabawki.

Post autor: Coolka » 25 wrz 2014, o 08:55

Powiem Ci , ze pod wrażeniem bylam jak pierwszy raz w jakimś programie zobaczyłam te lalki. Fajna sprawa, ale też trochę tak, że szukając takiego substytutu, przestajemy poszukiwać prawdziwej kobiety , prawdziwego ciepła i erotyki. Ale widziałam programy, gdzie faceci dla tych lalek mają całe szay ubrań, jeżdżą z nimi samochodami, a nawet potrafią organizować lipne ceremonie ślubne. Chyba wszystko zależy od tego jak daleko taka lalka ma zastąpić kobietę. Jeśli tylko erotycznie to jak kto lubi ;P
Idealnie nieidealna

Awatar użytkownika
burtok
nowy
nowy
Posty: 1
Rejestracja: 25 wrz 2014, o 11:41

Re: Seksualne zabawki.

Post autor: burtok » 25 wrz 2014, o 11:53

Lalka się przynajmniej nie odzywa :D A cena jest troszkę zaniżona, najtaniej widziałem te lalki za 10 000 zł.

Awatar użytkownika
sharon
V.I.P
V.I.P
Posty: 732
Rejestracja: 16 wrz 2007, o 09:32

Re: Seksualne zabawki.

Post autor: sharon » 25 wrz 2014, o 13:59

burtok pisze:Lalka się przynajmniej nie odzywa :D
ani nie jęczy ani nie wzdycha! :mrgreen:

Szczerze mówiąc całkiem dobra alternatywa. Tylko dla kogo to jest? Dla zdesperowanych facetów chyba :P zamiast gwałtów, kupią sobie taką zabawkę i problem z głowy. Cena trochę zwala z nóg..
Jedyny chyba minus jest taki, że nastarszy zawód świata, czyli prostytucja może upaść :mrgreen:
Kobieta łatwiej przyzna, że nie ma racji, gdy ma rację, niż gdy jej nie ma.

Awatar użytkownika
Kika666
V.I.P
V.I.P
Posty: 6032
Rejestracja: 25 lis 2012, o 16:26

Re: Seksualne zabawki.

Post autor: Kika666 » 27 wrz 2014, o 00:10

:) Szczerze mowiac, to masz racje Sharon ,bo rzeczywiscie lekkie dziewczyny
moga sie czuc zagrozone taka konkurencja .
Chociaz czy ja wiem?
Lalka lalka ,choc przypomina laske to jednak nie jest w stanie mimo wszystko zastapic zapachu , subtelnosci no i oczywiscie ciepelka ,ktore daje kobietka z krwi i z kosci.
Ale dla ,,wybranych,, facetow jest to czasami panaceum na wiekszosc ich ,,dolegliwosci,, i kompleksy , bo i takie opcje istnieja. :eek:

Awatar użytkownika
marti.wisnia
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 20:29

Re: Seksualne zabawki.

Post autor: marti.wisnia » 14 kwie 2015, o 20:20

ja lubię erotyczne huśtawki :D

Awatar użytkownika
michiz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 64
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 20:11

Re: Seksualne zabawki.

Post autor: michiz » 21 kwie 2015, o 22:21

ooo huśtawki? :) widziałem taką kiedyś u swojej koleżanki mówi, że to mega zabawa jest :P

Awatar użytkownika
Kika666
V.I.P
V.I.P
Posty: 6032
Rejestracja: 25 lis 2012, o 16:26

Re: Seksualne zabawki.

Post autor: Kika666 » 25 kwie 2015, o 10:53

:mrgreen: W koncu wszystko jest dla przyjemnosci ludzi , bez
wzgledu na rodzaj zabawki. :mrgreen:
Jednych racuja dmuchane lalki a innych inne seksowe gadzety. :mrgreen:
A tak na serio to najwazniejsza jest jednak swoboda i luz.Obrazek

Awatar użytkownika
michiz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 64
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 20:11

Re: Seksualne zabawki.

Post autor: michiz » 6 maja 2015, o 21:02

oraz zaufanie do partnera, bo tylko wtedy można czuć się swobodnie i bezpiecznie :)

Awatar użytkownika
Kika666
V.I.P
V.I.P
Posty: 6032
Rejestracja: 25 lis 2012, o 16:26

Re: Seksualne zabawki.

Post autor: Kika666 » 30 paź 2015, o 01:02

michiz pisze:oraz zaufanie do partnera, bo tylko wtedy można czuć się swobodnie i bezpiecznie :)
:-D No tak , zgadza sie. :-D

Awatar użytkownika
Coolka
Zasłużeni
Zasłużeni
Posty: 3314
Rejestracja: 27 lut 2013, o 14:40

Re: Seksualne zabawki.

Post autor: Coolka » 30 paź 2015, o 10:10

Lalki maja taki plus ze facet nie czuje przy nich skrępowania ani nie czuje się spięty. Może dla samotnych to jest jakies rozwiazanie ale wydaje mi sie ze nie na długo, bo jednak lalka to lalka.
Idealnie nieidealna

Awatar użytkownika
Lone
V.I.P
V.I.P
Posty: 515
Rejestracja: 8 mar 2013, o 12:14

Re: Seksualne zabawki.

Post autor: Lone » 1 lis 2015, o 12:12

Coolka pisze:Lalki maja taki plus ze facet nie czuje przy nich skrępowania ani nie czuje się spięty. Może dla samotnych to jest jakies rozwiazanie ale wydaje mi sie ze nie na długo, bo jednak lalka to lalka.
I tutaj się mylisz - jeśli ktoś jest naprawdę zamknięty w sobie, często układa sobie życie właśnie z lalką. Brzmi to trochę creepy, ale czytałem zwierzenia kolesi, którzy właśnie ten rodzaj spełnienia seksualnego wybrali dla siebie.
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Kika666
V.I.P
V.I.P
Posty: 6032
Rejestracja: 25 lis 2012, o 16:26

Re: Seksualne zabawki.

Post autor: Kika666 » 19 lis 2015, o 17:26

Lone pisze:
Coolka pisze:Lalki maja taki plus ze facet nie czuje przy nich skrępowania ani nie czuje się spięty. Może dla samotnych to jest jakies rozwiazanie ale wydaje mi sie ze nie na długo, bo jednak lalka to lalka.
I tutaj się mylisz - jeśli ktoś jest naprawdę zamknięty w sobie, często układa sobie życie właśnie z lalką. Brzmi to trochę creepy, ale czytałem zwierzenia kolesi, którzy właśnie ten rodzaj spełnienia seksualnego wybrali dla siebie.
;-) To wszystko co piszesz jest prawda , choc sporo ludzi nie ma zupelnie pojecia
o tej seksualnej ,,rzeczywistosci,, rozpatrywanej z reguly z perspektywy zboczenia. ;-)

Awatar użytkownika
nowicka
nowy
nowy
Posty: 15
Rejestracja: 15 lut 2016, o 13:05

Re: Seksualne zabawki.

Post autor: nowicka » 24 lut 2016, o 14:24

Zazwyczaj tacy kolesie, układający sobie życie z lalką dziwaczeją, nie umieją wrócić do normalności.

Awatar użytkownika
agula
nowy
nowy
Posty: 22
Rejestracja: 12 lut 2016, o 12:42

Re: Seksualne zabawki.

Post autor: agula » 4 mar 2016, o 09:34

nowicka pisze:Zazwyczaj tacy kolesie, układający sobie życie z lalką dziwaczeją, nie umieją wrócić do normalności.
dokładnie, i wyglądają zazwyczaj na psychopatów

Awatar użytkownika
Walenrod
nowy
nowy
Posty: 18
Rejestracja: 5 kwie 2016, o 16:01

Re: Seksualne zabawki.

Post autor: Walenrod » 9 kwie 2016, o 13:02

ja narazie tylko kajdanki, ale widzialem filmik na redtube i chyba kupie cos wiecej:)

ezzz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 103
Rejestracja: 19 kwie 2015, o 18:00

Seksualne zabawki.

Post autor: ezzz » 26 kwie 2018, o 08:40

Czy ktoś może próbował hiszpańskiej muchy? http://sexelixir.eu/

Zastanawialiśmy się z żona czy nie wypróbowac i czy coś takiego ma prawo działać? Z drugiej strony świta nam z tyłu głowy,ze może takie rzeczy jednak nie dzialaja?

mck
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 45
Rejestracja: 17 lis 2017, o 10:18

Seksualne zabawki.

Post autor: mck » 19 cze 2018, o 08:25

Mamy dokładnie ten środek. Moja laska kupila i szczerze powiedziawszy to trochę śmiać mi się chciało, że wierzy w takei dyrdymały ale ponoć wyczytała na jakimś babskim forum ze takie srodki pomagają itp. No dobra, Przez tydzień po środku miała taką ochotę na seks jakiej nie miała nawet w początkach naszego związku. Co ciekawe to przetestowałem środek na sobie i również były efekty na plus.

ODPOWIEDZ