regulamin

I. WSTĘP:


  1. Użytkownik – każda zarejestrowana w serwisie osoba, posiadająca tu swoje konto oraz profil.
  2. Administracja (zwana także Team Scypion) – grupa użytkowników odpowiedzialna za forum.
  3. Kary obowiązujące za nieprzestrzeganie regulaminu:


    • Upomnienie słowne
    • Ostrzeżenie (wygasa po miesiącu)
    • Blokada na Shoutbox
    • Blokada pisania postów
    • Ban (na konto lub IP) – ostateczna kara, którą może otrzymać użytkownik; wiąże się z odebraniem wszelkich praw i przywilejów, włącznie z możliwością wejścia na forum.

      Jeżeli Użytkownik posiada kilka kont, blokady mogą zostać nałożone na wszystkie jego konta.
  4. Nagrody przyznawane za dobre sprawowanie, aktywność na forum i udział w konkursach:


    • Medale
    • Członkostwo w grupach
    • Inne przywileje





II. REJESTRACJA I KONTO:


  1. Podanie prawidłowego adresu e-mail jest niezbędne do rejestracji konta.
  2. Nazwa Użytkownika nie może zawierać wulgaryzmów, a także zwrotów obraźliwych lub będących przejawem nietolerancji.
  3. Nowi Użytkownicy mają obowiązek przedstawić się w odpowiednim dziale.
  4. Konto Użytkownika oraz przypisane mu posty są własnością serwisu Scypion.pl i, o ile nie łamią regulaminu, nie podlegają kasacji.
  5. Użytkownikowi przysługuje dwukrotne prawo do zmiany Nicku (według cennika znajdującego się w odpowiednim dziale).
  6. Sygnatura, awatar oraz tytuł Użytkownika muszą być zgodne z regulaminem, nie mogą zawierać treści wulgarnych, obraźliwych lub nakłaniających do nietolerancji. Zabrania się także reklamowania własnych serwisów i usług, tym także zamieszczania tzw. reflinków, bez zezwolenia ze strony Administracji.
  7. Każdy Użytkownik może mieć tylko jedno aktywne konto. Nie zabrania się jednak posiadania kont, których liczba postów nie przekracza 10. W przypadku złamania tej zasady, nałożona zostanie blokada na konto o mniejszej liczbie postów.





III. PISANIE POSTÓW I ZAKŁADANIE TEMATÓW:


  1. Zanim rozpoczniesz nowy wątek, upewnij się, że podobny już nie istnieje, oraz że zakładasz go w odpowiednim dziale. Zwróć także uwagę na właściwe nazywanie i tagowanie tematów. Tytuł powinien w skrócie oddawać treść pierwszego posta oraz określać tematykę dyskusji, którą planujesz zapoczątkować.
  2. Staraj się pisać poprawnie i na temat. Nie nadużywaj emotikonów, wielkich liter i wykrzykników, nie dubluj i nie wysyłaj kilku postów pod rząd w krótkim odstępie czasu – zamiast tego używaj opcji edycji, o ile jest to możliwe.
  3. Nie prowokuj i nie podżegaj do kłótni. Prywatne spory staraj się rozwiązywać poprzez PW. Jeżeli przenosisz je na forum, licz się z tym, że inni użytkownicy mogą się wtrącić, a Administracja ma prawo interweniować w przypadku, gdy zostaną złamane postanowienia niniejszego regulaminu.
  4. Spamowanie, wszelkie działania marketingowe, zamieszczanie reklam i odnośników do innych stron w celach zarobkowych, a także publikowanie tzw. reflinków, poza wyznaczonymi do tego celu działami i bez zgody Administracji jest zabronione.
  5. Czerwony kolor czcionki zarezerwowany jest dla Administracji.
  6. Jeżeli publikujesz jakiś artykuł, opis lub cytat, koniecznie podaj jego autora oraz źródło.
  7. Zabrania się formułowania postów oszczerczych, napastliwych i obraźliwych. Nie wolno atakować, grozić, ośmieszać, poniżać innych użytkowników tego Forum.
  8. Wulgaryzmy w postach będą karane.
  9. Wiele działów posiada swoje własne, odrębne zasady, które nie zwalniają Cię od przestrzegania niniejszego regulaminu chyba, że w owych zasadach nadmieniono inaczej.
  10. W trosce o prywatność Użytkowników serwisu, zabrania się publikowania treści prywatnych wiadomości, danych osobowych i zdjęć osób, które nie wyraziły na to zgody.
  11. Na forum obowiązuje bezwzględny zakaz publikowania treści pornograficznych, rasistowskich, niezgodnych z polskim prawem. Zabrania się także zamieszczania odnośników do witryn o takiej tematyce.
  12. Administracja ma prawo bez wcześniejszego powiadomienia zamykać tematy, a także usuwać wypowiedzi łamiące regulamin.
  13. Historia edytowanych postów jest do wglądu TEAM SCYPION.
  14. Za nieprzestrzeganie regulaminu Użytkownik może dostać upomnienie słowne lub ostrzeżenie. W skrajnych przypadkach Administracja ma prawo nałożyć inne blokady na osobę, która nagminnie łamie zasady.





IV. SHOUTBOX I CHAT:

  1. Shoutbox (w skrócie: SB) służy do wysyłania krótkich wiadomości online.
  2. Wypowiedzi publikowane w SB nie mogą naruszać regulaminu.
  3. W przypadku nieprzestrzegania zasad Użytkownik może dostać upomnienie słowne, ostrzeżenie lub blokadę pisania na Shoutbox.
  4. Zachowanie na Czacie jest indywidualną sprawą każdego Użytkownika. Operator ma jednak prawo upomnieć lub wyprosić z pokoju osobę, która swoim zachowaniem negatywnie wpływa na komfort pozostałych Użytkowników jak i poziom rozmowy.




V. REKLAMA:


  1. Każdy zarejestrowany użytkownik, który ma na koncie więcej niż 25 postów, ma możliwość zareklamowania na forum własnego serwisu, o ile znajdzie się na nim w widocznym miejscu link do Scypion.pl.
  2. Promowanie innych stron poza wyznaczonym do tego celu działem, również poprzez awatar, sygnaturę czy inne dane znajdujące się w profilu użytkownika, jest zabronione.
  3. Każdy post w tym dziale musi być zaakceptowany, posty łamiące regulamin są usuwane, a autorzy otrzymują 1 ostrzeżenie.

[*]Więcej informacji oraz szczegółowe zasady znajdziesz w odpowiednim temacie na Forum. [/list]


VI. Dział zlecenia:


  1. Zlecenia muszą zawierać informacje o technice wykonania, maksymalnej kwocie, skrypcie.
  2. Każde zlecenie musi mieć przypisany odpowiedni prefix [Zlecę]/[Wykonam]/[WSPÓŁPRACA].
  3. Zlecenia na temat skryptu phpbb by przemo, są od razu zamykane i przenoszone do archiwum.



VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:


  1. W przypadku sporów, których regulamin nie obejmuje, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku, a także decyzja Administracji.
  2. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, ma jednak obowiązek zamieścić stosowną informację na forum.
  3. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane na forum przez innych użytkowników.
  4. Rejestracja i aktywność w serwisie Scypion.pl są równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.